مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از حمل ۴۱۰ هزار تن کالای اساسی توسط شرکت‌های حمل و نقل طی شش ماه گذشته به استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 03 October 2021

وحید میرمحمدی ظهر یکشنبه در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل اظهار کرد: انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌ها موظف شده‌اند برای هر کامیونی که از بندر امام نهاده دامی و کالای اساسی به استان حمل کند، در سالن اعلام بار یک مرتبه بدون نوبت بار ارائه کنند.

وی برنج، جو، گندم، نهاده‌های دامی، ذرت و شکر را مهمترین کالاهای اساسی حمل شده عنوان کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: توزیع کالاها توسط امور پشتیبانی دام و سایر دستگاه‌های مربوطه بدون هیچ مشکلی در سطح استان انجام می‌شود.

میرمحمدی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش قدردانی کرد و افزود: صدور بارنامه برای کلیه شرکت‌های حمل و نقل استان از مبدأ بندر امام به مقصد استان اردبیل برای کالاهای اساسی، سویا، ذرت و جو فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در راستای ترغیب رانندگان عزیز جهت اعزام به بندر امام خمینی (ره)، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن شرکت‌های حمل و نقل اگر راننده‌ای به مقصد خوزستان بار حمل کرده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل کند با ارائه بارنامه رفت و برگشت می‌تواند ۱۰ درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را بازپس گیرد.

میرمحمدی با اشاره به صدور بیش از ۱۸۵ هزار برگ بارنامه در شش ماه گذشته اضافه کرد: با تلاش فعالان حمل و نقل و رانندگان خستگی‌ناپذیر در مدت یاد شده دو میلیون تن کالا نیز در استان جابجا شده است.

وی بیشترین جابجایی کالای استان را مربوط به شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و بیله‌سوار دانست و بیان کرد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان فعالیت می‌کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر را یادآور شد و ادامه داد: نظارت ویژه‌ای بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان‌های عمومی و عملکرد آنان در حال انجام است و با متخلفان در کمیسیون‌های مربوطه برخورد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار