استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: نیازمند حضور جدی دانشگاه در نظام تصمیم‌سازی هستیم که در این زمینه باید فعالیت‌های خود را به نحوی تنظیم کنیم که آیندگان نیز از نتایج آن بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۹۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 03 October 2021

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست با اعضای شورای دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: نیازمند حضور جدی دانشگاه در نظام تصمیم‌سازی هستیم که در این زمینه باید فعالیت‌های خود را به نحوی تنظیم کنیم که آیندگان نیز از نتایج آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر جامعه با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می‌کند که در این زمینه رضایت خداوند و خدمت صادقانه باید سرلوحه کارهای ما باشد تا بتوانیم فعالیت‌های خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنیم تا زمینه‌ساز مشکلات همگان باشد که به همین منظور تمهیدات لازم به کار گرفته شده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: سوق‌یابی جامعه به سمت دانشگاه مسئله‌ای حائز اهمیت و اساسی است که در این زمینه محرز بودن نیاز جامعه به دانشگاه کاملاً مشخص است و درصدد هستیم تا از ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر بهره‌گیری کرده و مشکلات موجود در این زمینه را از میان برداریم.

عاملی تصریح کرد: شرایط باید به گونه‌ای باشد که پیشرفت علم در زندگی مردم و جامعه تأثیر خود را نشان دهد در این زمینه مراکز رشد و نوآوری در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه علوم انسانی باید ایجاد شود که در این زمینه اندیشکده‌هایی در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات جامعه نیاز داریم.

وی اظهار کرد: در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود، چرا که در عرصه علمی نیازمند تحقق اهداف مورد نظر و دستیابی به خواسته‌ها و اهداف مورد نظر هستیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، نیز در ادامه بیان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در آخرین رتبه‌بندی جهانی تایمز 2022 حائز کسب رتبه 5 در بین دانشگاه‌های کشور شده است و برای توسعه عرصه‌های علمی و فناوری آمادگی کامل خود را اعلام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار