دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: : متأسفانه این طور که مشهود است در زمان آغاز مطالعه پروژه برخی جزئیات بررسی نشده و شاهد برخی کم‌کاری و نواقص پروژه هستیم که قبل از شروع اجرای پروژه انجام یافته است.
کد خبر: ۹۹۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 04 October 2021

به گزارش تابناک اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی در این باره اظهار داشت: با توجه به این که طبق صورتجلسه تعیین شده، عرشه اصلی پل قدس اردبیل تحویل داده شده و تعهدات داده شده برای ارائه مرحله دوم تا پایان آبان ماه است که از شرکت هنزا و آقای ناظمی می‌خواهیم موانع موجود در پروژه را هر چه سریع‌تر برطرف‌سازی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: کیفیت آسفالت در زمان آسفالت‌ریزی وضعیت مطلوب و خوبی نداشته و بنده فعلاً از وضعیت اجرای پروژه راضی نیستم که نیاز است تمهیدات لازم در این زمینه به‌کارگرفته شود تا هر چه سریع‌تر با تکمیل پروژه مشکلات مربوطه در این زمینه نیز برطرف‌سازی شود.

طباطبایی تصریح کرد: نیاز است کنترل سطح و نیز کیفیت‌بخشی به پروژه و استفاده از نورهای استاندارد در این پروژه و برخی جزئیات مهم نیز مد نظر باشد و انتظار می‌رود تا نظارت‌های لازم توسط مشاوران پروژه تا زمان پایان پروژه با جدیت ادامه داشته باشد تا شاهد افتتاح پروژه‌ای مطلوب و مورد انتظار باشیم.

وی اظهار کرد: متأسفانه این طور که مشهود است در زمان آغاز مطالعه پروژه برخی جزئیات بررسی نشده و شاهد برخی کم‌کاری و نواقص پروژه هستیم که قبل از شروع اجرای پروژه انجام یافته است.

طباطبایی با اشاره به مشاهده برخی مشکلات محرز در پروژه نیز گفت: رد کردن لوله به این شکل، امری اجتناب‌پذیر نیست و برخی مشکلات کاملا مشهود است که طبق نظارت و بررسی‌های انجام یافته مشخص است که برخی کم‌کاری و کاستی‌ها در این زمینه باقی مانده است.

وی اظهار کرد: به امید خداوند متعال باید تلاش‌ها و همت‌ها به قدری مضاعف شود تا در آبان ماه امسال، این مسیر را قدم بزنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: سه تا مرحله در این زمینه تعریف شده که نیمه اول مهر ماه عرشه اصلی، آبان ماه عرشه ای و آذر ماه لوپ دی را تحویل خواهیم گرفت.

طباطبایی با تشکر از اقدامات انجام یافته در طول دو ماه گذشته نیز گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی پروژه به لطف پیمانکار و شهردار اردبیل بهاثبات رسیده ولی همان طور که پروژه‌های ملی آنچنانی در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام رسیده بود انتظار ما هم از اجرای این پروژه به این شکل بود در حالی که در طول پنج سال گذشته در حسرت اتمام پروژه مانده بودیم.

وی اظهار کرد: با همین هزینه در طول سه سال گذشته می‌توانستیم سه پروژه مشابه پل قدس را به اتمام برسانیم با دادن پر و بال به این پروژه می‌توانستیم گرهی از مشکلات مردم را رفع کنیم، در حالی که این کش و قوس‌های فراوان از نظر فنی و عرفی قابل قبول نبود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: در اجرای پروژه‌ از شرکت هنزل انتظار داشتیم این پروژه را در اسرع وقت به اتمام برساند و کیفیت خوبی را در اجرای پروژه داشته باشد که متأسفانه تعلل و ایجاد مشکلات فراوان برای مردم سبب شد تا برای استان اردبیل این پروژه خاطره خوبی نباشد.

طباطبایی ادامه داد: اقدامات انجام یافته در دو ماه اخیر نشان دهنده همت بسیار خوب و دارا بودن روحیه جهادی و بسیجی و انقلابی بود.

وی با اشاره به این که گذشته را بازپرس در پرونده رقم می‌زند گفت: به امید خداوند این پروژه را تا پایان آبان ماه تحویل می‌گیریم و اما و اگر و شاید و باید به هیچ عنوان قبول نخواهد بود.

طباطبایی اظهار کرد: با دیدار شهردار و شورای شهر نیز این مسائل مطرح شده که بنده عنوان کردم که نتیجه‌گرایی هدف اصلی ماست و باید مورد توجه واقع شود و بی‌شک عمل تعهدات پروژه برای ما بیش از هر مسئله‌ای اهمیت دارد و طبق این مسئله باید پیش برود.

و اظهار کرد: این حرف، تنها حرف من نیست، بلکه حرف جمعیت و شهروندان اردبیلی است و بنده به عنوان مدعی العموم خواستار اتمام پروژه هستم تا این اتفاق مبارک به زودی رقم بخورد و با حرکت شایسته و بایسته در اعضای کابینه شورای شهر و خاطره خوب برای شرکت هنزا این پروژه به پایان شیرینی ختم شود.

منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار