همزمان با هفته ناجا، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک این روز را به نیروهای خدوم و تلاشگر امنیت کشور تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۹۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 05 October 2021

همزمان با ۱۳ مهر ماه مقارن با آغاز هفته نیروی انتظامی آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و حامد عاملی، استاندار اردبیل با صدور پیامی این روز را تبریک گفته و امنیت و آرامش عمومی در جامعه ایرانی را مرهون و مدیون مجاهدت‌های بی‌وقفه نیروهای ارزشی و امنیتی نیروی انتظامی دانستند.

در این پیام آمده است؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی برخاسته از مردم، همواره نمودی از شجاعت، دلاوری و ایثار غیور مردان و شیر زنانی بوده که نقش برجسته‌ای در تأمین آرامش و امنیت عمومی کشور ایفا می‌کنند. تلاش‌های مستمر و مؤثر این نیرو برای مقابله قاطعانه با چالش‌ها و معضلات مختلف از تهدیدات مرزی تا فسادهای اخلاقی، اقتصادی و… در جامعه، از یک سو و توجه جدی به اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی از سوی دیگر، سبب شده‌اند نیروی انتظامی، جایگاه شایسته‌ای را در افکار عمومی کسب و مردم فهیم ما به منزله امین خود به آن بنگرند و با انگیزه‌ای قوی، در برقراری امنیت پایدار جامعه، مشارکت کنند.

نیروی انتظامی در شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور هم در عرصه خدمت‌رسانی، حضور داشته و برای مقابله با این ویروس منحوس، از همه امکانات خود استفاده و در این راه، شهدایی نیز تقدیم کرده و برگ دیگری به افتخارات خود افزوده است.

این‌جانبان، سیزدهم مهر، روز نیروی انتظامی را که امسال با سال‌روز رحلت پیامبر نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) قرین گردیده گرامی می‌داریم و ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدای والامقام ناجا، برای تمامی کارکنان خدوم نیروی انتظامی در سراسر استان سلامتی، سربلندی و موفقیت‌های روزافزون در خدمت به این آب و خاک الهی و مردم ولایی، مسالت می‌کنیم و امیدواریم با عنایات خداوند سبحان و تحت فرماندهی داهیانه فرمانده معظم کل قوا افزایش توان رزمی، هوشمندی و نهایتاً شکوفایی روزافزون این عزیزان را که یقیناً مایه مباهات نظام اسلامی خواهد بود شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار