رئیس کمیته امداد استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از مددجویان و توانمندسازی آنان در ۵ ماهه اول سال جاری تسهیلات قرض‌الحسنه بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۹۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 08 October 2021

حسین دشتی رئیس کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: در ۵ ماهه اول سال جاری تعداد ۵۴۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق منابع بانکی و منابع داخلی کمیته امداد به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.
وی افزود: هدف از این اقدام توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است و امیدواریم که با پرداخت این تسهیلات قدمی مثبت در راستای ایجاد اشتغال برای این خانواده‌ها برداشته شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۴۱ هزار و ۶۷۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل هستند که به صورت میانگین با محاسبه هر خانوار دو نفری تعداد ۸۶ هزار و ۳۳۸ نفر تحت پوشش هستند و از این تعداد ۷۲ درصد خانوارها، خانواده‌های یک و دو نفره و ۲۸ درصد نیز خانواده‌های سه نفره و بیشتر هستند.
دشتی گفت: با توجه به این میزان خانوار‌های تحت پوشش هر ماه ۲۲ میلیارد تومان مستمری برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود و خانواده‌های یک نفره مبلغ ۳۵۰ هزار تومان و خانواده‌های دو نفره ۵۰۰ هزار تومان ماهانه دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار