چرا افزایش حقوق با تورم همخوانی ندارد؟

در چند روز اخیر بودجه سال آینده توسط کارشناسان و مردم مورد نقد و بررسی قرار گرفت . متأسفانه افزایش حقوق اصلا با تورم وحشتناک امروزی تناسب درستی ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 15 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، افزایش حقوق ۱۰ درصد کارکنان دولت با تورم ۴۰ درصد همخوانی ندارد ، طبیعتاً اگر چنین بودجه ای تصویب شود کارمندان و بازنشستگان که هم اکنون هم از وضعیت معیشتی نامناسبی برخوردارند، در سال آینده سال سخت تری را پیش رو خواهند داشت .

اینجاست که اعلام این درصد همچون پتکی بود بر روح و روان بازنشستگان و کارکنان دولت که انتظار می رود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در بررسی های خود در تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ با دقت تمام مورد مداقه خود قرار دهند .

آنچه از ظواهر امر بر می آید در دیدگاهها ،نظرات و نطق های نمایندگان محترم بوضوح مشخص و این دغدغه خاطر همگانی دیده میشود لذا امیدواریم در عمل نیز اینگونه باشد که با اصلاح لایحه بودجه در بخش حقوق و دستمزد تناسب افزایش حقوق ها با تورم در نظر گرفته شود تا انشا ا... شاهد ایجاد ناگواریها وحتی تنش های اجتماعی ناشی از آثار روحی و روانی تاثیر تورم ۴۰ درصد و قطعا بیشتر در عمل در سال آتی نباشیم ،انشا ا...

سید جعفر بدیعی خیرابادی بازنشسته جهاد کشاورزی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار