خطبه های ائمه جمعه فارس

گوشه هایی از خطبه های نماز جمعه برخی از نقاط استان
کد خبر: ۱۰۱۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 18 December 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام ربانی امام جمعه زرقان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها بر تبیین شخصیت والای این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد و از نهاد‌های فرهنگی و دینی خواست در شناساندن ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها به عنوان الگویی کامل به ویژه برای نسل جوان تلاش کنند.

**********************************************************************


امام جمعه اشکنان هم با اشاره به فرا رسیدن دهه فاطمیه بر الگوپذیری از مرام و مکتب حضرت زهرا سلام الله علی‌ها تاکید و آن حضرت را الگویی شایسته برای همه آزادگان جهان ذکر کرد.

 

************************************************************************
شیخ انصاری امام جمعه اهل سنت اوز گفت: اهل سنت به اهل بیت محبت خاصی دارند و احترام به آن‌ها را واجب الهی می‌دانند، زیرا خداوند در قرآن از نجابت و پاکی اهل بیت خبر داده است.

 

**************************************************************************
حجت الاسلام رئیسی زاده امام جمعه بخش سده با اشاره به سفر اخیر استاندار فارس به این بخش گفت با توجه به درخواست‌ها و مطالبات مردم  توجه ویژه به رفع مشکلات مردم این بخش در اولویت کار مسولان اجرایی قرار گیرد. امام جمعه بخش سده  ایجاد اشتغال، توجه به صنعت گردشگری و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی را از مهمترین خواسته‌های مردم در سفر استاندار به بخش سده بیان کرد.

 

****************************************************************************
و حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان به موضوع بودجه دانشگاه دولتی استهبان اشاره و از اینکه وزارت علوم بودجه این دانشگاه را زیر مجموعه‌ی شهرستان دیگری در استان فارس قرار داده انتقاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار