مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه:

برخی خواص در فتنه ۸۸ مردود شدند/ مردم بصیرتر از مسئولان بودند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه به شبهات فتنه ۸۸ و جنگ جمل اشاره داشت و گفت: برخی خواص در این فتنه مردود شدند در حالی که مردم جلوتر و بصیرتر از مسئولان حرکت کردند.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 30 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، غلامحسن تسخیری صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: فتنه ۸۸ اولین و آخرین فتنه نبود زیرا از ابتدای اسلام فتنه‌ها وجود داشته و تا زمانی که اسلام ادامه داشته باشد فتنه‌ها باقی خواهند ماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: علیرغم تمامی فتنه‌ها وعده الهی پیروزی جبهه حق است اما شروطی مانند استقامت نیز در قرآن کریم مطرح می‌باشد.

وی مشرکان، کفار، منافقین، مرجفین، شیاطین و نفس را شش دشمن برای جبهه حق دانست و افزود: امروز یکی از مهمترین دشمنی‌ها مرجفین، یعنی اراجیف گویان هستند که با رشد و رهاسازی رسانه‌ها و فضای مجازی به راحتی در افکار عمومی و حتی خواص اثر گذار شده‌اند.

حجت‌الاسلام تسخیری بیان داشت: امروزه جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی در اولویت نبوده و سوی دیگر جنگ ادراکی آغاز شده و حوزه این جنگ رسانه می‌باشد؛ لذا هر کسی که بر رسانه مسلط شود پیروز میدان خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه به توصیف جبهه نفاق پرداخت و گفت: این عده با لباس اسلام به انقلاب ضربه می‌زنند و ضربه آنها بسیار شدید است.

وی در ادامه به تطبیق فتنه جنگ جمل و فتنه سال ۸۸ پرداخت و افزود: در صدر اسلام سران فتنه با بهانه‌های مختلف به میدان آمدند تا حکومت نوپای امیرالمومنین را زمین بزنند که در فتنه ۸۸ نیز این مسئله اتفاق افتاد.

وی افزود: در جنگ جمل طلحه و زبیر در مدینه جایگاه اجتماعی مناسبی نداشتند لذا به مکه رفته و عده‌ای را متحد خود کردند و این مسئله را ما در سال سال ۸۸ نیز مشاهده کردیم زیرا بیگانگان، ضد انقلاب‌ها، خواص بی بصیرت و فرقه‌های نوظهور با فتنه گران دست به دست یکدیگر دادند تا نظام را زمین گیر کنند.

حجت الاسلام تسخیری عنوان کرد: در فتنه ۸۸ همانند جنگ جمل عده‌ای آشوب کردند که پیش از آن در حکومت مسئولیت داشتند لذا به راحتی می‌توانستند افکار عمومی مردم را دچار شک و تردید کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: ظاهر فتنه اعتراض به انتخابات به علت تقلب بود اما این عده عملاً به دنبال براندازی نظام بودند.

وی افزود: نامه‌نگاری‌های متعدد به سران و بزرگان دیگر حربه فتنه گران در جنگ جمل و فتنه ۸۸ بود.

حجت‌الاسلام تسخیری عنوان کرد: در حوادث سال ۸۸ عده‌ای از خواص مردود شدند و در عین حال مردم از افرادی که مدعی انقلاب انقلابی‌گری بودند جلوتر حرکت کردند.

وی در انتها گفت: امروز دشمن می‌داند در جنگ با جمهوری اسلامی نه تنها با یک نظام و دولت بلکه با مردم مواجه است؛ به این دلیل جرأت رویارویی مستقیم با کشور را ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار