شهردار اهواز: حداقل افزایش حقوق ۴۰ درصد خواهد بود

شهردار اهواز در حاشیه جشن تکریم بازنشستگان شهرداری اهواز، با تکذیب شایعه کاهش حقوق کارمندان، گفت: حداقل افزایش حقوق کارمندان و کارگران شهرداری در سال جاری ۴۰ درصد خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 27 April 2022

رضا امینی اظهار کرد: اخیراً شایعه‌هایی در خصوص اینکه حقوق کارکنان شهرداری در سال جاری کاهش خواهد یافت منتشر شده است، این مسئله حقیقت نداشته و به شدت تکذیب می‌شود.

وی افزود: افرادی که این شایعه‌ها را منتشر می‌کنند آرامش و آسایش همکاران خود را به بازی می‌گیرند، این اتفاقات ممکن است از داخل و یا بیرون شهرداری باشد که کارمندان شهرداری و خانواده‌هایشان را دچار اضطراب و استرس می‌کند.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه این شایعه پراکنی‌ها حق‌الناس خواهد بود، ادامه داد: تاکنون هیچ گونه بخشنامه‌ای مبنی بر کاهش حقوق دریافت نشده و اعلام نخواهد شد، بلکه هر سال بر اساس مصوبات قانونی مجلس شورای اسلامی مبالغی به احکام حقوقی کارکنان و کارگران اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: افزایش حقوق‌ها نیز امسال مانند سال‌های گذشته و با افزایش بیشتری انجام می‌شود به طوری که حداقل افزایش حقوق کارمندان شهرداری ۴۰ درصد خواهد بود.

امینی تاکید کرد: در سطوح مدیریتی ارشد از مدیران کل و بالاتر ممکن است این میزان افزایش کمتر باشد، اما در سطوح کارمندی و کارگری نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ریشه و دلیل این شایعه پراکنی‌ها این است که در پرداخت حقوق و مزایا عناوین به ظاهر بزرگی بود، اما در عمل تنها به افرادی پرداخت می‌شد که به آنها تعلق نمی‌گرفت، با وجود اینکه همچنان این پرداختی‌ها وجود دارد، اما عنوان آن و دوره پرداخت آن متفاوت است.

شهردار اهواز با تکذیب شایعه کاهش حقوق، گفت: قطعاً با افرادی که این شایعه را منتشر و آرامش همکاران مدیریت شهری را خدشه دار کرده‌اند، هشدار داده خواهد شد و در صورت تکرار برخورد قانونی می‌شود، چرا که اجازه نخواهیم داد آرامش کارکنان شهرداری مخدوش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار