افزایش 100درصدی کشف موادمخدردرآبدانان

فرمانده انتظامی آبدانان گفت: کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 04 October 2015
فرمانده انتظامی آبدانان گفت: کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.
به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ علی مهری روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان اظهار کرد: هم افزایی و مشارکت مستمر مردم، تلاش و اقدامات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی و افزایش ابتکارات نرم و استفاده از شگردهای پلیسی، توان و قدرت ماموران نیروی انتظامی را در شناسایی و کشف مواد مخدر ارتقا داده است.
وی از افزایش 100 درصدی کشفیات مواد افیونی در شش ماهه ابتدایی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: 15 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر نیز شناسایی و به مقامات قضایی تحویل شده اند.
سرهنگ مهری یادآور شد: میزان وقوع جرایم در این شهرستان در مدت یاد شده 16 درصد کاهش یافته ضمن اینکه 72 درصد سرقت های رخ نیز کشف شده است.
وی مردم را مهمترین پشتوانه پلیس دانست و تاکید کرد: رضایتمندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی طبق ارزیابی های بعمل آمده 75 درصد بیشتر شده است.
فرمانده انتظامی آبدانان با اشاره به نقش امنیت در توسعه متوازن کشور اضافه کرد: مراقبت های هوشمندانه پلیس، آموزش های مهارتی رانندگان و افزایش مراعات قانون در رانندگی، میزان تلفات و خسارت های فوتی رانندگی را در شهرستان به میزان 100 درصد کاهش داده بطوریکه در سالجاری هیچگونه حادثه منجر به فوت نداشته ایم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار