سپاه باطل‌السحر طرح خاورمیانه جدیدِ آمریکا و اسرائیل بود

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: سپاه یکی از ارکان بر هم زدن طرح خاورمیانه جدید مد نظر استکبار جهانی بود.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 05 February 2023
به گزارش «تابناک البرز» امام جمعه ساوجبلاغ گفت: اروپا مزد دست سپاه برای مقابله با داعش داد و به جای قدردانی آن را تروریستی خطاب کرد.
حجت الاسلام روح‌الله مختاری افزود: سپاه علاوه بر غرب آسیا امنیت را برای دنیا به ارمغان آورد و زمانی که ترس اروپایی‌ها را فراگرفته بود موجب اضمحلال داعش در منطقه شد.
وی اظهار داشت: سپاه، جمهور اسلامی و انقلاب باطل‌السحر نقشه‌های استکبار جهانی در غرب آسیا است چرا که آن‌ها در تدارک ایجاد خاورمیانه جدید با محوریت اسرائیل بودند.
امام جمعه ساوجبلاغ تصریح کرد: انقلاب اسلامی نقشه دشمن را نقش بر آب کرد و سپاه یکی از ارکان بر هم زدن طرح خاورمیانه جدید مورد پسند استکبار جهانی بود.
وی ادامه داد: دشمن توفیقات سپاه را مانع چپاول‌گری خودشان در کشورها می‌دانند در نتیجه درصدد به مقابله با آن برآمده‌اند اما مردم قدردان پاسداران هستند.
حجت‌الاسلام مختاری گفت: سپاه در تمام سختی‌ها پای کار انقلاب بوده و اگر اسرائیل و آمریکا نمی‌توانند نگاه چپ به ایران داشته باشند مرهون تلاش این نهاد است.
وی افزود: مردم از دستگاه دیپلماسی انتظار دارند از سپاهی که تمام داشته‌های خود را پای انقلاب گذاشته حمایت کرده و در خورشان این نهاد پاسخ دشمن را بدهد.
امام جمعه ساوجبلاغ اظهار داشت: آنچنان که باید پاسخی قاطع به اقدام اروپا داده نشده است لذا دشمن قبل از هر اتفاق جدیدی باید عکس‌العمل ایران را ببیند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار