فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

افراد با بصیرت دچار حواشی نمی‌شوند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اهمیت جایگاه نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی پدافند هوایی کشور گفت: افراد با بصیرت به سبب اینکه اصل حقیقت برایشان تعریف شده هیچگاه درگیر حواشی نمی‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 23 November 2023

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در اختتامیه این دوره گفت: در این دوره خانواده ها با روش‌ های تربیت فرزند، همسرداری و آسیب‌ های فضای مجازی آشنا شدند.

امیر سرتیپ دوم معصومی با اشاره به اهمیت جایگاه نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی پدافند هوایی کشور گفت: نیروی پدافند همواره با بصیرت کامل در واقعه‌ های مختلف پشتیبان نظام و اسلام بودند.

معصومی افزود: همه آنهایی که در راه حق و عدل در مواجه با ستمگران گام برداشتند ، نزد خداوند پاداشی بزرگ داشته و خانواده‌های نیروی‌های مسلح، شهدا، جانبازان و ایثارگران در تقویت روحیه شکست ناپذیر این نیرو‌ها نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه بصیرت به معنی داشتن اندیشه فاطمی و درک حقایق است، بیان کرد: افراد با بصیرت به سبب اینکه اصل حقیقت برایشان تعریف شده هیچگاه درگیر حواشی نمی‌شوند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمن با ماهیت خاص خود، قصد دارد از هر راهی که شده به ما صدمه بزند و مملکت ما به سبب داشتن افراد با بصیرت همانند خدمتگزاران نظام، آسیب نخواهد دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار