ارتقای سطح خدمت رسانی و به‌ویژه در حوزه راه را از مطالبات مردم دهلران است

فرماندار ویژه شهرستان مرزی دهلران گفت: ۶ پیمانکار در مسیر دهلران به مهران و اندیمشک مشغول فعالیت هستند و در موضوع اربعین نیز، دهلران یکی از مسیرهای پرتردد به سمت مرز مهران است و تسریع در طرح های راه سازی از ضرورت ها است.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 19 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  لطیف صادقی  در نشست قرارگاه جهاد تبیین دهلران، اظهار کرد: تلاش و پیگیری های شورای اداری شهرستان و تعامل با شورای تامین در راستای خدمت به مردم، روند توسعه شهرستان را دوچندان کرده است.

فرماندار ویژه دهلران گفت: در این ۲ سال صدا و سیما استان برنامه های زنده و تبیینی زیادی در شهرستان اجرا کرده و نقش موثری در ایجاد فضای شور و نشاط و جهاد تبیین داشته است.

صادقی ارتقای سطح خدمت رسانی و به‌ویژه در حوزه راه را از مطالبات مردم این شهرستان دانست و اظهار کرد: ۶ پیمانکار در مسیر دهلران به مهران و اندیمشک مشغول فعالیت هستند و در موضوع اربعین نیز، دهلران یکی از مسیرهای پرتردد به سمت مرز مهران است و تسریع در طرح های راه سازی از ضرورت ها است.

وی به ظرفیت های دهلران اشاره کرد و گفت: از صندوق توسعه ملی یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به سد میمه تزریق شده که روند عملیات اجرایی این سد تسریع خواهد شد.

فرماندار ویژه دهلران به دغدغه مردم و مسوولان در خصوص پتروشیمی این شهرستان اشاره کرد و گفت: مجموعه پیگیری ها منجر به نتایج خوبی شده و مردم اطمینان داشته باشند که پتروشیمی دهلران فعال خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار