استعدادیابی نوجوانان با حضور سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور در اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰ 01 July 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سرمربی تیم ملی کشورمان عصر دوشنبه با حضور در ورزشگاه تختی اردبیل گفت: بحث استعدادیابی در رده‌های پایه با حضور اعضای کادر فنی تیم ملی در استان‌های مختلف در حال انجام است.

عباس چمنیان تصریح کرد: در استان اردبیل نیز ۸۰ نفر نوجوان مستعد و علاقه‌مند به رشته فوتبال در این اردو تحت نظر قرار گرفتند تا از بین آن‌ها بتوانیم نفرات منتخب را به تیم ملی دعوت کنیم.

وی گفت: اردو‌های تیم ملی نوجوانان در تیرماه برگزار می‌شود تا منتخب استان‌های مختلف ۲۷ تیرماه اردوی مشترکی را در تهران برگزار کرده و از بین آن‌ها تیم ملی نوجوانان فوتبال کشورمان خود را مهیای مسابقات مقدماتی آسیا در مهرماه بکند.

سرمربی تیم ملی کشورمان افزود: شرایط خوبی را در استان اردبیل در بحث فوتبال و استعداد‌های ناب این رشته داریم و در مرحله اول سعی می‌کنیم تا نفرات بیشتری را به اردوی تیم ملی دعوت کرده و از بین آن‌ها برترین‌ها را برای تشکیل نهایی تیم ملی دعوت کنیم.

چمنیان گفت: در استان‌های دیگر نیز شاهد فضای مناسبی در بحث استعدادیابی هستیم و جا دارد از رؤسای هیئت‌های فوتبال در استان‌ها و شهرستان‌ها قدردانی کنیم که این فضا و بستر را فراهم کردند تا اعضای کادر فنی تیم ملی حاضر شده و برترین‌ها را انتخاب کنند.

سرمربی تیم ملی کشورمان اضافه کرد: این استعدادیابی نوعی نگاه عادلانه به همه استان‌ها در بحث انتخاب و معرفی نفرات برتری است که می‌توانند تیم ملی فوتبال ایران را در رده‌های پایه مورد حمایت و پشتیبانی جدی قرار دهند.
/تسنیم

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار