مطالبه تامین سوخت اداوات کشاوزری در دهلران در حال پیگیری است

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه تامین سوخت مورد نیاز تراکتورداران و بهره‌برداران بخش کشاورزی از مطالبات جدی کشاورزان این شهرستان است، گفت: این مطالبه کشاورزان دهلرانی در حال پیگیری از طریق مسئولان مربوطه است.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸ 10 July 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛نعمت الله حاتمی روز سه شنبه در نشست تأمین سوخت تراکتورداران و کشاورزان شهرستان دهلران، اظهار کرد: این شهرستان قطب کشاورزی استان به شمار می‌رود و تأمین سوخت تراکتورداران و کشاورزان نقش مهمی در راستای ارتقای سطح تولیدات کشاورزی این منطقه دارد.

وی به پیگیری‌های نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات تامین سوخت تراکتورداران اشاره کرد و گفت: لازم است که متولیان مربوطه، به این موضوع به عنوان رفع موانع تولید در بخش کشاورزی توجه کنند چرا که این امر به دغدغه تراکتورداران و کشاورزان تبدیل شده است.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با اشاره به گستره اراضی کشاورزی شهرستان و تعداد تراکتورداران دهلران، افزود: تسریع در رفع این مشکل،در راستای تحقق نقش مردم در جهش تولید بسیار تاثیرگذار است.

حاتمی تاکید کرد: لازم است که سهمیه سوخت شهرستان دهلران از طریق جهاد کشاورزی استان و با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با توجه به سطح اراضی کشاورزی و تعداد تراکتورداران این شهرستان افزایش یابد./م

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار