تقوی:

صابر کاظمی قلبش برای مردم ایران می‌تپد

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص محرومیت صابر کاظمی گفت: این تصمیم بر اساس حق‌الناس گرفته شده و تأکید کرد که دوران تصمیم‌گیری گروه‌های خاص به پایان رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹ 08 September 2024

به گزارش تابناک یزد، 

 سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال، در نشست خبری اعضای ستاد برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، درباره محرومیت صابر کاظمی توضیحاتی ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه محرومیت کاظمی بر اساس مسئولیتی اخلاقی بوده، اظهار داشت: اگر صابر کاظمی را محروم کردیم، معتقدیم که حق‌الناسی بر عهده ما بوده که باید ادا می‌شد.

تقوی تأکید کرد که دوران تصمیم‌گیری یک گروه خاص برای تیم ملی به پایان رسیده و همه اقدامات در جهت رفاه مردم و افتخارآفرینی تیم ملی است. او همچنین اشاره کرد که کاظمی با انتشار بیانیه‌ای نشان داد که همچنان قلبش برای مردم ایران می‌تپد.

وی در ادامه به درخواست کاظمی برای استفاده از بخشی از مبلغ قراردادش جهت توسعه والیبال در استان گلستان اشاره کرد و گفت: کمیته استیناف دو نگاه مختلف به این موضوع دارد؛ برخی معتقدند که هدف از تعلیق آشنایی فرد با اشتباهاتش است و در صورت تحقق این هدف، باید به او فرصت بازگشت داده شود.

تقوی همچنین درباره میزبانی مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت که میزبانی این رویداد بزرگ نیازمند همکاری و همت همگانی بود و از باشگاه شهداب یزد برای فراهم آوردن این شرایط قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: یزد امروز به‌عنوان یکی از استان‌های پیشرو در والیبال ایران شناخته می‌شود و این میزبانی نشان‌دهنده جایگاه بالای آن در ورزش کشور است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار