اختصاصی تابناک/

سه گزینه نهایی ساختمان سرخ استانداری بوشهر مشخص شد

بوشهر- تابناک- گزینه های نهایی استانداری بوشهر مشخص شده و تا هفته آینده توسط دولت، گزینه نهایی معرفی می شود.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ 19 September 2024

به گزارش تابناک از بوشهر، بلافاصله پس از انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور، گمانه‌زنی فعالان سیاسی و رسانه ها برای انتخاب استاندار بوشهر آغاز شد و تاکنون بیش از ۱۵ نفر جزو گزینه ها معرفی و ارزیابی شدند.
اکنون که در مراحل نهایی انتخاب استانداران قرار داریم، گزینه های استانداری بوشهر محدود به ۳ نفر شده و یکی از این ۳ نفر، کلیددار ساختمان سرخ استانداری بوشهر می شود.
بر اساس اخبار موثق و قطعی که به خبرنگار تابناک رسیده است؛ طی یکی دو روز گذشته و پس از غربالگری نهایی و اضافه شدن یکی از گزینه‌ها، از بین ارسلان زارع، محمد امید و محمدتقی ایرانی، یک نفر تا هفته آینده به عنوان استاندار جدید بوشهر معرفی می شود که سوابق و فعالیت های این افراد به این شرح است.

ارسلان زارع؛ زاده ۱۳۴۶ شهر کاکی در شهرستان دشتی استان بوشهر است که نخستین بار در اواخر دهه ۷۰ و در دولت خاتمی به عنوان معاون فرماندار دشتی منصوب شد و دو سال بعد فرماندار دیر شد که تا‌پایان دولت خاتمی در این سمت ماند.
با روی کار آمدن دولت روحانی، فرماندار دشتستان شد و از سال ۹۲ تا ۹۷ سکاندار مدیریت بزرگترین شهرستان استان شد.
سال ۹۷ و با رفتن سالاری به گیلان، ارسلان زارع معاون سیاسی استانداری گیلان‌را پذیرفت و پس از رفتن سالاری به تامین اجتماعی، وی استاندار گیلان شد و تا‌پایان دولت روحانی نیز استاندار گیلان ماند.
زارع که دارای دکترای مدیریت است اکنون از گزینه های جدی استانداری بوشهر است.


محمد امید؛ متولد ۱۳۴۶ شهرستان دیلم استان بوشهر و دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی در استان های فارس و بوشهر از سمت‌های مدیریتی محمد امید است.

همچنین محمد امید در کارگروه ها و هیئت مدیره‌های موسسات و نهادهای عام المنفعه از جمله شورای عالی اشتغال، ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، منطقه ویژه اقتصادی شیراز، شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس، شرکت شهر سلامت شیراز و بیمارستان کوثر عضویت داشته یا دارد.


محمدتقی ایرانی؛ متولد ۱۳۴۵ استان لرستان فرزند شهید، دکترای حقوق بین الملل خصوصی، معاون دفتر امور مجلس وزارت کشور، مدیرکل حقوقی وزارت کشور، فرماندار تاکستان قزوین، فرماندار بجنورد خراسان شمالی، معاون استاندار البرز فرماندار ویژه کرج، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، معاون حقوقی قرارگاه جهادی وزارت کشور از سوابق مدیریتی دکتر ایرانی است و اکنون نیز مشاور امور ایثارگران سازمان ملی استاندارد ایران است.
 بر اساس اطلاعات رسیده، محمدتقی ایرانی، جدی‌ترین گزینه تصدی استانداری بوشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار