نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و لبنان:

آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها در لبنان است/ راه "شهید نصرالله" تا آزادی قدس ادامه دارد

گروه استان‌ها- نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و لبنان با بیان اینکه راه "شهید نصرالله" تا آزادی قدس ادامه دارد گفت: آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها در لبنان است.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ 30 September 2024

آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها در لبنان است؛ راه

به گزارش خبرنگار «تابناک سمنان»، عباس گلرو در پیامی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: شهادت رهبر بزرگ محور مقاومت، سید و سالار شهیدان راه قدس، جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به رهبر معظم انقلاب، ملت‌های آزاده دنیا به‌ویژه مردم عزیز لبنان، حزب الله قهرمان و خانواده این مجاهد بزرگ تسلیت می‌گویم. 
او در این پیام افزوده است: «در این فقدان عظیم در کنار مردم لبنانیم. برای نابودی کامل اسرائیل، قوی‌تر از قبل، از حزب الله حمایت می‌کنیم.»
گلرو اضافه کرده است که «سرزمین اشغالی برای ساکنان غاصب، ناامن‌تر از قبل شده رژیم صهیونی در ورطه فروپاشی افتاده و نتانیاهوی جنایتکار، آل یهود را به پرتگاه فنا و سقوط نزدیک کرده است.»
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این پیام با بیان اینکه در این جنایت، ایالات متحده آمریکا که با ارسال سلاح و تجهیزات و پشتیبانی اطلاعاتی به‌عنوان حامی اصلی جنایتکار شناخته می‌شود و شریک اصلی جرم و جنایت است افزوده است: آمریکا باید در برابر افکار عمومی و ملت‌های مسلمان پاسخگو باشد.
گلرو افزوده است: راه سید حسن نصرالله تا آزادی قدس شریف ادامه دارد و سرنوشت محتوم "قوم الظالمین" نابودی است.
انتهای پیام/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار