پروژه‌های مناطق 3 و 4 شهرداری اردبیل افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از شهروندان پروژه‌های عمرانی اجرا شده در حوزه های منطقه سه و چهار شهرداری اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 01 October 2016

به گزارش روابط عمومی شهرداری اردبیل، در مراسمی که در محل بوستان گلستان، محل افتتاح پروژه‌های مناطق سه و چهار شهرداری برگزار شد، شهردار اردبیل در سخنانی اظهار کرد: ما از حمایت‌های دستگاه‌‌های اجرایی و اعضای شورای شهر اردبیل در پشتیبانی شهرداری برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و هموطنان قدردانی می‌کنیم.

حمید لطف‌اللهیان یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشت و گفت: ما در سایه مجاهدت این شهدا و ایثارگران است که امروز در سنگر خدمت‌رسانی با قوت و قدرت حاضر شده و انجام وظیفه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به پاس خدمات شهدای گرانقدر پروژه‌های مختلفی را در سطح شهر اردبیل اجرا کرده ایم، یادآور شد: با هزینه‌کرد 926 میلیارد ریال این پروژه‌ها تقدیم مردم قدرشناس شده و قطعاً آنها از خدمات عمرانی شهرداری بهره‌مند می‌شوند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های خدماتی و عمرانی مناطق سه و چهار شهرداری هستیم که در مجموع 34 پروژه با سرمایه‌گذاری 31 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

لطف‌اللهیان افتتاح نمادین بوستان گلستان (غنی‌زادگان) در این منطقه به همراه افتتاح پارک فاطمیون، رز و زنبق را یادآور شد و عنوان کرد: افتتاح این پروژه‌ها زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا شهروندان بتوانند در مکانی که در آن زندگی می‌کنند از این خدمات شهری بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: طی امروز، فردا و پس فردا در مناطق مختلف شهرداری اردبیل پروژه‌های عمرانی متعدد از قبیل بازگشایی‌ها، آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر، توسعه فضای سبز و حوزه خدمات شهری به بهره‌برداری رسیده و تحویل مردم خواهد شد.


تداوم تلاش برای توسعه فضای سبز در اردبیل تا 8 متر مربع

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد، سرانه فضای سبز در شهر اردبیل را با ایجاد پارک‌ها و توسعه فضای سبز به هشت مترمربع برسانیم.

حمید لطف‌اللهیان در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی مناطق سه و چهار شهرداری اردبیل، اظهار کرد: یکی از رویکردها و اولویت‌های شهرداری اردبیل افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی به ویژه توسعه فضای سبز است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های خوبی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز و افزایش سرانه آن در شهر اردبیل مدنظر شهرداری است، تصریح کرد: در حال حاضر 7.1 متر مربع فضای سبز در اردبیل وجود دارد که تلاش می‌کنیم این سرانه فضای سبز را به وضعیت مطلوب ارتقا دهیم.

شهردار اردبیل گفت: تلاش خواهیم کرد سرانه فضای سبز در شهر اردبیل را با ایجاد پارک‌ها و توسعه فضای سبز به هشت مترمربع برسانیم.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه فاصله زیادی با استاندارد سرانه مطلوب فضای سبز داریم که باید درصدد ترمیم آن باشیم، یادآور شد: با اجرای پارک‌ها و توسعه فضای سبز در شهر اردبیل قصد داریم تا آخر امسال این سرانه را به 8 مترمربع افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در منطقه سه شهرداری اردبیل حدود 10 هکتار و منطقه چهار نیز حدود 6 هکتار افزایش فضای سبز را شاهد هستیم تا بیش از 11 هکتار به وسعت فضای سبز این مناطق افزوده شود.

شهردار اردبیل عنوان کرد: در کنار توسعه فضای سبز، بهسازی معابر و بازگشایی مسیرهای جدید جزو اولویت‌های شهرداری است که قطعاً همه این برنامه‌ها برای ارتقای نشاط و توسعه فرهنگ اجتماعی اتفاق می‌افتد.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فضای شایسته‌ای را در شأن مردم و برای مشارکت آنها مهیا کنیم، ادامه داد: شهرداری از مشکلات مالی و تنگناهای اعتباری به شدت رنج می‌برد ولی با همه این تنگناها خدمات‌رسانی در شهرداری متوقف نشده و ما در نیم سال اول کارها و اقدامات خوبی را درحوزه بازگشایی مسیرها، احداث فضای سبز، بهسازی معابر و احداث فرهنگسراها شاهد هستیم.

وی گفت: طی سه روز در شهرداری‌های مناطق چهارگانه شهر اردبیل پروژه‌های مختلفی افتتاح می‌شود که قطعاً بهره‌مندی از این پروژه‌ها می‌تواند زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کند که بخش دیگری از این پروژه‌ها نیز دهه فجر افتتاح خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار