همزمان با سالروز تشکیل کمیته امداد صورت گرفت:

حضور کارکنان کمیته امداد در گلزار شهدا/ محبی خبر داد : ارائه بیش از 32 میلیارد ریال خدمات به مددجویان در هفته احسان و نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد : تأسیس کمیته امداد به دستور امام راحل نقطه عطفی برای محرومان و نیازمندان بود و این نهاد در سال 57 کار خود را جهت رسیدگی به محرومان و درماندگان آغاز کرد.
کد خبر: ۳۸۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 04 March 2017
بهره برداری از 90 واحد مسکن مددجویی شامل 59 واحد روستایی و 31 واحد برای مددجویان شهری با اعتبار 16 میلیارد و 600 میلیون ریال یکی از برنامه های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری است.
مدیر و کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری در اولین روز از این هفته با حضور در گلزار شهدای یاسوج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با آرمان های آنان تجدید میثاق کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان و جانفشانی آنان است، گفت: امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و همان‌طوری که آنان با خون خود ایثار کردند، ما نیز بتوانیم با تلاش‌های بیش از پیش، خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.
وی ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، افزود: تأسیس کمیته امداد به دستور امام راحل نقطه عطفی برای محرومان و نیازمندان بود و این نهاد در سال 57 کار خود را جهت رسیدگی به محرومان و درماندگان آغاز کرد.
محبی با بیان اینکه کمیته امداد اینک پس از چندین سال خدمات و تلاش صادقانه به اقشار نیازمند راههای بسیاری را جهت بهبود و نوآوری خدمات پیموده و هر روز به افتخارات این نهاد افزوده می شود و این مرهون پیگیری و دلسوزی امدادگران فداکار بوده است، اظهار کرد: اميد است با تعامل و همدلی بتوانیم در پيشبرد اهداف و ارتقاء جايگاه و نقش کمیته امداد در رسیدگی به امور محرومان موفق باشیم.
وی به برنامه های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکار اشاره کرد و گفت: 34 میلیارد ریال برای ارائه خدمات مختلف از جمله اشتغال زایی، مسکن، جهیزیه، وام و سایر موارد برای مددجویان در هفته احسان و نیکوکاری هزینه می شود.
محبی افزود: بهره برداری از 90 واحد مسکن مددجویی شامل 59 واحد روستایی و 31 واحد برای مددجویان شهری با اعتبار 16 میلیارد و 600 میلیون ریال یکی از برنامه های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری است.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 54 طرح اشتغال با هزینه بیش از 295 میلیارد ریال برای مددجویان اجرا شده است، تصریح کرد: در همین زمینه 80 طرح اشتغال زایی با اعتبار 12 میلیارد ریال در هفته احسان و نیکوکاری به بهره برداری می رسد.
وی ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان را یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: در این زمینه در هفته احسان و نیکوکاری 34 نفر از مددجویان تحت حمایت در شهرستان لنده با اعتبار 268 میلیون ریال به کربلای معلی اعزام می شوند.
محبی دیگر برنامه کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری را اهداء جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت عنوان کرد و افزود: 178 زوج جوان با کمک هزینه ازدواج سه میلیارد و 560 میلیون ریال در این هفته زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.
وی یادآور شد: جشن نیکوکاری روز چهارشنبه 18 اسفند با به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در مدارس استان آغاز و روز پنج شنبه 19 اسفند در پایگاههای کمیته امداد و جمعه 20 اسفند در میعادگاههای نماز جمعه ادامه می یابد.
محبی در پایان از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت کرد تا با حضور در پایگاههای جشن نیکوکاری نیازمندان کمیته امداد را یاری کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار