طرح ملی قرآنی 1449 در اراک برگزار می شود

تابناک : دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری مرکزی از اجرایی شدن طرح ملی قرآنی 1449 در محل امامزاده عبدالله و آمنه خاتون شهر اراک خبر داد
کد خبر: ۵۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 04 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی مصطفی عرب مدیر کل روابط عمومی استانداری افزود: این برنامه معنوی از ساعت 17 تا 19  امروز (شنبه) با مشارکت و تعامل موثر تعدادی از دستگاه های فرهنگی و حضور قاریان، حافظان و خادمان قرآن و مسئولان شهر اراک برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: این برنامه بصورت زنده از شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه این طرح از روز 23 خرداد 94 آغاز شده و تا روز 19 شهریور 94 ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: اجرای این طرح در 57 شهر پیش بینی شده که هیجده برنامه قبلی در شهر های مختلف کشور برگزار و نوزدهمین برنامه در شهر اراک و بیستمین برنامه در شهر شازند برگزار خواهد شد.

مصطفی عرب با اشاره به اهداف برگزاری این طرح قرآنی،  ابراز کرد: شناسایی ظرفیتها و توانمندی های قرآنی استان و شهرستان به کشور و در عرصه بین الملل، تشویق و ترغیب عموم مردم به حفظ آیات موضوعی قرآن کریم به عنوان یک ارزش اسلامی، ترویج باورها و رفتار بر اساس آموزه‌های قرآنی برای تحقق شعار سال و زمینه سازی برای دست‌یابی به مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

وی عنوان کرد: این طرح با هماهنگی استانداری مرکزی، فرمانداری شهرستان اراک، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، شهرداری و شورای اسلامی کلان شهر اراک،  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و... برگزار می گردد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری در پایان از عموم همشهریان درخواست کرد تا در  این برنامه معنوی حضور یافته و از فیوضات معنوی آن در ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

نامگذاری این طرح با عنوان 1449 برگرفته از سال نزول قرآن کریم است 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار