وحدت و همدلی را سرلوحه امور قرار دهیم

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به پیروزی های غرورآفرین دفاع مقدس و اتحاد وهمدلی وصف ناپذیر آن دوران گفت: امروز برای گذر از مشکلات باید وحدت وهمدلی را سرلوحه امور قرار دهیم.
کد خبر: ۶۵۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 12 September 2018

 سردار سید یوسف مولایی در پنجمین یادواره شهدای سازمان اتکا که در کمالشهرکرج برگزار شد، افزود: اگر وحدت را از دست بدهیم و به دنبال خودخواهی و حزب گرایی باشیم در دام دشمن گرفتار خواهیم شد.
وی در ادامه به عوامل پیروزی و برتری رزمندگان ایرانی در دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: به رغم اینکه دشمن همواره از لحاظ تعداد و تجهیزات از ما جلوتر بود اما روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام بر تجهیزات پیشرفته نظامی دشمن غلبه کرد.
مولایی افزود: حتی متفکران و اندیشمندان جهانی مانند «فوکویاما» در تحلیل ها و تفسیرهای خود به روحیه دلاوری رزمندگان ایرانی که متاثر از فرهنگ عاشورایی و مهدوی است ، اشاره کرده اند.
فرمانده سپاه البرز گفت: در تحلیل محتوایی تعدادی از وصیت نامه های شهدا که توسط محققان و پژوهشگران کشور انجام شد به این موضوع رسیدند که در تمام آن ها سه عنصر مشترک وجود دارد که یکی از آنها، الگوی شهدا از امام حسین (ع) و عاشورا بوده است.
وی بیان داشت : در اوایل جنگ تحمیلی که بنی صدر فرماندهی کل قوا را عهده دار بود در 4 عملیات با شکست مواجه شدیم زیرا امور را در سایه اختلاف و دربدری پیش می برد.
وی افزود: با برکناری بنی صدر ، شاهد پیروزی های وصف ناپذیری در دفاع مقدس بودیم که همه آنان متاثر از وحدت و یکدلی بود.
در یادواره شهدای سازمان اتکا یاد وخاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم گرامی داشته شد.
سازمان اتکا 138 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کشور کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار