دادستان ورود پیدا کند/ تجاوز به حریم زاینده رود از سوی شهرداری و نیروگاه برق

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: شهرداری اصفهان برای چهارمین بار اقدام به ساخت منبع آب در حریم زاینده رود کرد که مطابق با تبصره 4 ماده دو قانون توزیع عادلانه آب یک تخلف آشکار است.
کد خبر: ۷۶۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 09 July 2019

حسین وحیدا در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری اقدام به ساخت یک منبع آب به متراژ یک هزار متر مکعب در حریم زاینده رود کرده است و این درحالی که خود شهرداری زمین دارد و می تواند این منبع آب را در زمین خود بسازد.
وی با بیان اینکه شهرداری با سوء نظر و به منظور برداشت غیر مجاز آب این اقدام را کرده است، گفت: بیش از این نیز سه منبع آب دیگر در مسیر رودخانه و در راستای تجاوز به حریم زاینده رود صورت داده است.
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان تصریح کرد: شهرداری به منظور آبیاری درختان ناژوان اقدام به این کار کرده است .
وی از حفر چاههای غیر مجاز توسط شهرداری در حریم زاینده رود خبر داد وگفت: اقدام به برداشت غیر مجاز آب زاینده رود و تجاوز به حریم زاینده رود نه تنها توسط شهرداری بلکه توسط نیروگاه برق شاهدیم که در قالب دو شکایت نامه به دادستان اصفهان ارائه شود و امید است با ورود جدی دستگاه قضایی بتوانیم مطالبه به حق وقانونی کشاورزان را از این دو نهاد باز پس بگیریم .
وحیدا گفت: شهرداری به صورت شبانه اقدام به ساخت این منبع آب کرده است که لازم جلوی این کار هرچه زودتر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار