وزیر نیرو و استاندار به ملارد می‌روند

فرماندار ملارد از آئین افتتاحیه تعدادی از طرح های خدماتی و عمرانی هفته دولت در ملارد با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 24 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حسین توکلی کجانی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و هفته دولت اظهار داشت: دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نام گذاری شده است و مسئولان ما باید خدمات یکساله خود را به مردم اعلام کنند.

وی با تاکید بر ارتباط با رسانه های حقیقی و مجاز ی شهرستان، گفت: مسئولان از ظرفیت رسانه های شهرستان، برای بیان عملکرد و خدمات یکساله خود در راستای تنویر افکار عمومی استفاه کنند.

توکلی کجانی در ادامه از آئین افتتاحیه تعدادی از طرح های خدماتی و عمرانی هفته دولت در شهرستان ملارد با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران در روز یکشنبه سوم شهریور ماه و همزمان با دومین روز از هفته دولت خبر داد و اظهار داشت:  مراسم استقبال ۷و ۳۰ دقیقه صبح در گلزار شهدای شهر ملارد برگزار خواهد شد.

فرماندار ملارد افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای مسئولان است که ارتباط خود را با مردم قوی و صادقانه و شفاف منعکس کنند و باید با رفتار و عملکرد مثبت و تزریق انرژی مثبت مردم را به نظام و دولت دلگرم کنیم.

وی بر ضرورت برگزاری پرشور برنامه های هفته دولت تاکید کرد و بیان داشت: همگی در برابر خون شهدا و حفظ آرمان های نظام و انقلاب وظیفه سنگینی داریم و ضمن حضور پرشور در مراسم باید برنامه های هفته دولت پرشورتر از سال های قبل برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار