بررسی مجدد صلاحیت‌ داوطلبین انتخابات مجلس در هیات نظارت/ اعلام زمان آغاز فعالیت تبلیغات قانونی انتخابات مجلس

فرماندار کرج با بیان اینکه صلاحیت داوطلبینی که در هیات اجرایی تایید شده مجدداً در هیات نظارت و شورای نگهبان بررسی می‌شود گفت: بر این اساس ممکن است صلاحیت تعدادی از داوطلبینی که توسط هیات اجرایی تایید شده، توسط هیات نظارت و شورای نگهبان رد شود.
کد خبر: ۸۰۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 30 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ غفور قاسم پور اظهار کرد: برای انتخابات مجلس یازدهم در مجموع ۳۲۶ داوطلب  در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس ثبت نام کردند که صلاحیت ۳۱۳ نفر از آنها در هیات اجرایی تایید و صلاحیت هشت نفر تایید نشد و پنج نفر از آنها نیز انصراف دادند.

وی با بیان اینکه صلاحیت داوطلبینی که در هیات اجرایی تایید شده مجدداً در هیات نظارت و شورای نگهبان بررسی می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس ممکن است صلاحیت تعدادی از داوطلبینی که توسط هیات اجرایی تایید شده، توسط هیات نظارت و شورای نگهبان رد شود.

وی توضیح داد: از ۲۲ دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه مراتب تایید صلاحیت داوطلبین از طریق هیات نظارت استان اعلام می‌شود و پس از آن بررسی نهایی در بازه زمانی هفت روزه توسط شورای نگهبان صورت می‌گیرد و در نهایت ۲۲ بهمن ماه اسامی نهایی نامزدها اعلام می‌شود.

قاسم‌پور تاکید کرد: ۲۳ بهمن ماه آگهی نامزدهای تایید شده منتشر و از ۲۴ این ماه هم بازه یک هفته‌ای تبلیغات نامزدها شروع می‌شود.

فرماندار کرج گفت: اول اسفندماه ممنوعیت تبلیغات نامزدها آغاز و دوم این ماه نیز مردم در پای صندوق‌های رأی حضور می یابند.

این مسئول توضیح داد: با برنامه ریزی صورت گرفته، پیش بینی می‌شود تعداد صندوق های رای در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس در انتخابات پیش رو در مقایسه با انتخابات مجلس دهم شش درصد افزایش داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار