باد و باران در مسیر اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: تا روز دوشنبه بارش‌های رگباری بهاری و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک محلی بسیاری از مناطق به ویژه غرب، شرق و شمال استان اصفهان را فرامی‌گیرد.
کد خبر: ۸۴۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 25 April 2020

ویکتوریا عزتیان  اظهار کرد: ناپایداری های جوی از امروز تا روز دوشنبه در بسیاری از مناطق استان به صورت افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و گاهی طوفان لحظه‌ای همراه با گرد و خاک و اختلال در تردد به ویژه در محورهای مواصلاتی مناطق شرقی استان خواهد بود.

وی با اشاره به وقوع بارش‌های رگباری از امروز بعد ازظهر در نیمه غربی و شمالی استان اصفهان، افزود: روز یکشنبه بتدریج بارش‌های بهاری بیشتر مناطق استان را فرا می‌گیرد، از این رو احتمال جاری شدن روان آب در مناطق غرب، شرق و شمال استان وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: چوپانان با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و میمه با دمای هفت درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنکترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

عزتیان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار