کاهش سن ابتلا و فوتی ها در بیماری کرونا

استاندار ایلام با ابراز نگرانی از کاهش سن فوتی و ابتلا به کرونا در استان گفت: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی سن ابتلا به کرونا به ۴۰ سال رسیده است و حتی کمتر از این سن و بسیاری از جوانان و نوجوانان درگیر این بیماری می شوند به همین دلیل از مردم خواهشمندم که رعایت کنند.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 24 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلیمانی دشتکی اظهار داشت : جوانان توجه داشته باشند پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند، چراکه ممکن است دچار این بیماری شوند و این بیماری را به خانواده های خود انتقال و آنها را دچار مشکل کنند.

وی افزود: همچنین سن فوتی در بین بیماران کرونایی هم کاهش یافته است که این هم به دلیل مراجعه دیر هنگام به مراکز بهداشتی است.

سلیمانی دشتکی گفت: طرح سردار سلیمانی طرح بسیار مهمی است و با همکاری بسیج و سپاه و همراهی هلال احمر و علوم پزشکی و فرمانداران در حال انجام است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: اگر این سه راهکاری که در طرح شهید سلیمانی ارائه می شود به طور کامل انجام شود که شامل قرنطینه کردن بیماران به معنی شناسایی کردن بیماران و عدم ورود به جامعه است و شناسایی افرادی که با فرد مبتلا ارتباط داشته است و قرنطینه نمودن او و انجام آزمایش و تست کرونا می توان به مهار این بیماری کمک کرد.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف طرح شهید سلیمانی جلوگیری از ورود افراد مشکوک به جامعه است و افراد مسن، خانم های باردار و افرادی که دارای بیماری زمینه هستند باید مراقبت های لازم را انجام دهند که به کرونا مبتلا نشود و با
رعایت پروتکل ها ، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به قطع زنجیره کرونا کمک کنند./م

بیشتر بخوانید : 

۸۰ درصد مردم ایلام در طرح شهید سلیمانی غربالگری کرونا شدند

اجرای 98 درصدی طرح غربالگری کرونا در آبدانان

شناسایی و غربالگری بیش از 14هزار نفر در طرح شهید سلیمانی بدره

شناسایی 70مبتلا به کرونا در طرح شهید سلیمانی در شهرستان دهلران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار