بیست و سومین جشنواره قصه گویی خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سرانجام کلاغ قصه ها بر شانه ی آس بادهای نشتیفان نشست

بیست و سومین جشنواره قصه گویی در شهر نشتیفان اسامی برگزیدگان خود را از میان بیش از ۳۰۰۰ اثرِ رسیده اعلام کرد.
کد خبر: ۹۸۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 02 August 2021

به گزارش تابناک رضوی، در بخش مردان و زنان-نقالی:امیر طاهریان و طه رئیسیان، در بخش مردان و زنان - قصه گویی مدرن:نرگس فضلی و عصمت نصیر زاده، در بخش دختران و پسران قصه گویی مدرن:سارا میرزایی و آیدا موحدی رودی برگزیده شدند. هم چنین در بخش دختران دختران و پسران-نقالی:فاطمه سادات موسوی حکم آبادی و ریحانه فتح آبادی توانستند از دیگر برگزیدگان جشنواره باشند. و اما در بخش ویژه پدربزرگ، مادر بزرگ ها :صغری رحیمی، زهره جعفری نژاد، جمیله جامساز، محمد علوی جراحی و عبدالحکیم سلیمانی رودی به عنوان برگزیدگان بیست و سومین جشنواره قصه گویی معرفی شدند.

سارا امیدوار؛ مسئول دبیرخانه جشنواره و داور، ضمن قرائت بیانیه این جشنواره، اسامی تقدیر شدگان بیست و سومین جشنواره قصه گویی خراسان رضوی در بخش زنان و مردان  را به شرح ذیل عنوان کرد:
فروزان غفاریان، مهدی اسحاقی، سمانه محمدیان و عفت مروتی به سبب(خلاقیت در بخش انتخاب و اجرای قصه)
لیلا طبسی، روشنک رستگار، ثریا یوسفی(خلاقیت در بخش انتخاب و اجرای قصه)، هم چنین لیلا قوامی، زینب نجفی و نسرین لقای رودی  به سبب استفاده از زبان و فرا زبان از دیگر تقدیر شدگان جشنواره بودند.
داوود شرقی فریمانی (تناسب قصه با ارزش ها و هنجارهای اخلاقی) غزل ترابی، علی اکبر ناصریان، مهتاب میرزایی، ادنا غفوری(طنین و رسایی صدا)
بهاره خیری و مهیسا مشهور (مناسب سازی برای اجرا)
هم چنین یکتا سادات بیدختی(طنین و رسایی صدا) و امیر علی عزتی و امیر رضا ریحانی به خاطر خلاقیت در بخش انتخاب قصه، اجرای قصه از تقدیر شدگان جشنواره بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار