فرمانده سپاه اردبیل:

بیشترین تأکید بیانیه گام دوم انقلاب بر مشارکت نوجوانان و جوانان است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)‌ استان اردبیل گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب بیشترین تاکید بر حضور و مشارکت نوجوانان و جوانان است تا مدیریت کشور به شایستگی رقم بخورد.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 31 October 2021

به گزارش تابناک اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل صبح امروز در یادواره شهدای نوجوان در اردبیل اظهار داشت: خنثی‌سازی ترفندهای مختلف دشمنان با داشتن روحیه انقلابی نوجوانان امری شدنی است که به همین منظور روحیه ارزشی، ایثارگرانه و انقلابی را باید تقویت‌سازی کنیم.

وی بیان کرد: تقویت نظام ارزشی به عنوان اولویت اساسی و مهم برای مطرح است که با توجه به هجمه و تهدید استکبار جهانی در فضای مجازی و حقیقی نیاز به آگاهی و خردگرایی داریم تا به این ترتیب در صحنه دفاع از انقلاب حاضر شده و ارزش‌های دینی و اسلامی را با هیچ چیز دیگری معاوضه نکنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)‌ استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت همین ایام در نظر گرفته شده تا بتوانیم روحیه شهامت و شجاعت را در بین این نسل ارتقا بخشیم و با تحقق اهداف مورد نظر مشکلات و موانع را از سر راه برداریم.

محمدی‌اصل تصریح کرد: پایداری در دفاع از دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است و در این زمینه در سال‌های آینده مدیریت و راهبری کشورمان را به دست این نوجوانان و جوانان انقلابی و سلحشوری رقم خواهیم زد تا ادامه دهنده آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باشند.

وی از برگزاری بیش از 50 برنامه در مدارس و فضاهای آموزشی استان خبر داد و اظهار کرد: محوریت این برنامه‌ها منطبق بر سند تحول آموزش و پرورش روحیه ایثار، جهاد و شهادت در بین نوجوانان و دانش‌آموزان است که نیاز است در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار