انتصاب و معارفه رئیس نظام مهندسی کهگیلویه

طی حکمی از سوی مهندس کامران جهانبازی ریاست سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد ، مهندس رحیم دوستی سوق به عنوان رئیس نمایندگی نظام مهندسی شهرستان کهگیلویه منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷ 15 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، طی حکمی از سوی مهندس کامران جهانبازی ریاست سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد ، مهندس رحیم دوستی سوق به عنوان رئیس نمایندگی نظام مهندسی شهرستان کهگیلویه منصوب شد.
مهندس رحیم دوستی سوق دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مکانیک و سابقه کار در حوزه تاسیسات ساختمان از سال ۹۲ تا کنون می باشد.
بنابراین گزارش معارفه رئیس دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در دهدشت با حضور ریاست سازمان و مهندس جهانگیر احسانی خزانه دار سازمان برگزار شد.
جهانبازی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مهندس دهش ابراز امیدواری کرد دوره مسئولیت مهندس دوستی همراه با هماهنگی هیات مدیره و کسب رضایت حداکثری شهروندان شهر دهدشت باشد.
وی گفت : ارتقا جایگاه و اعتلای سازمان با ایجاد فضای تعامل و همکاری مبنی بر پاسخگویی کارمندان سازمان با مهندسین و دفاتر نمایندگی در سطح استان یکی از اولویت های کاری هیات مدیره است.
مهندس جهانبازی همچنین اظهار داشت:تلاش می کنیم مشکلات مربوط به سیستم ارجاع را برطرف و جلسات هیات مدیره سازمان را به صورت فصلی جهت ارتباط بهتر و آشنایی بیشتر با مشکلات دفاتر نمایندگی در شهرستانها برگزار نماییم.

انتصاب و معارفه رئیس نظام مهندسی کهگیلویه

جهانبازی مچنین بعد از بازدید از زمین محل احداث ساختمان نمایندگی دهدشت اظهار داشت : تلاش خود را در جهت احداث و تکمیل ساختمانی در خور شان و جایگاه سازمان نظام مهندسی در شهر دهدشت با رعایت اصول مقررات ملی ساختمان به کار خواهیم بست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار