فرماندار بهمئی تغییر کرد.../ علی محمدی کیست و چه رزومه ای دارد..؟+تصویر

وزیر کشور در حکمی علی محمدی را به عنوان فرماندار شهرستان بهمئی منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹ 07 December 2021
فرماندار بهمئی تغییر کرد.../ علی محمدی کیست و چه رزومه ای دارد..؟+تصویر
به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ احمد وحیدی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار علی محمدی را به عنوان فرماندار شهرستان بهمئی منصوب کرد.
 
محمدی  جایگزین حکمت الله سنائی فرماندار کنونی شهرستان بهمئی شد.
علی محمدی از مدیران جوان و خوش فکر دیار لنده است که پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه لنده ، فرمانده سپاه عشایر استان و معاون فرهنگی سپاه فتح از جمله سوابق کاری ایشان است.
محمدی را می توان یکی از مدیران موفق سالهای گذشته ی لنده دانست. این مدیر جوان و بانگیزه در کنار اجرای با کیفیت برنامه های فرهنگی-اجتماعی در آن سالها که از جمله ی ماموریت ها و  برنامه های اصلی مجموعه ای چون سپاه هستند توانست به توسعه ی زیر ساخت های عمرانی نیز  شتاب دهد و بخش زیادی از پروژه های زیربنایی که نیاز ضروری این مجموعه ی بزرگ در شهرستان لنده بود را به سر انجام برساند تا در افکار عمومی از ایشان به عنوان یک مدیر فرهنگی-عمرانی یاد شود.
 
محمدی پس از آنکه یک دوره ی موفق را در سپاه ناحیه لنده گذراند ارتقا پیدا کرد و در این مجموعه ی بزرگ به سمت های از جمله ی معاون فرهنگی سپاه فتح استان، فرمانده سپاه عشایر استان و ماه های گذشته بود که به عنوان فرمانده سپاه ناحیه بهمئی منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار