با اقدامات انجام شده و سرمایه گذاری‌های در دست اجرا،

چهره محرومیت از بخش شراء زدوده می‌شود

امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قهاوند ضمن دیدار با فرماندار شهرستان همدان و در نشتی درباره روند پیشرفت اقدامات در دست اجرای سطح بخش شراء گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶ 11 January 2022
 امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قهاوند ضمن دیدار با فرماندار شهرستان همدان و در نشتی درباره روند پیشرفت اقدامات در دست اجرای سطح بخش شراء گفتگو کردند.

به گزارش تابناک همدان، فرماندار شهرستان همدان در این نشست گفت: سرمایه‌گذاری‌های بزرگ نیازمند توجه و مراقبت می‌باشند و همه مسئولین منطقه و شهرستان با وحدت و انسجام پیگیر حل مشکلات باشند.

محمد علی محمدی یادآور شد: در دهه ۸۰ مسئولیت بخشداری بخش شراء را برعهده داشتم و از نزدیک همه محرومیت‌ها و مشکلات بخش شراء و شهر قهاوند را مشاهده و در جهت رفع این موارد پیگیری‌هایی را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: هم اکنون با اجرای پروژه‌های مهمی از جمله اتوبان همدان به قهاوند با ۳۴۵ میلیارد تومان اعتبار، گاوداری ۶۰۰۰راسی شستا با ۵۶۵ میلیارد تومان اعتبار، شرکت کشت و صنعت یاس با ۶۵۰میلیارد تومان اعتبار و پروژه مرغ تخم‌گذار ۸۰۰ هزار قطعه‌ای بعنوان بزرگترین واحد مرغ تخم‌گذار خاورمیانه، این منطقه جایگاه اصلی خود را در پیشرفت و توسعه استان پیدا کرده است.

محمدی تصریح کرد: در سال‌های نچندان دور شاهد محرومیت گسترده‌ای در سطح شهر قهاوند و بخش شراء بودیم و چندین روستای منطقه فاقد برق و بیشتر روستا‌ها به لوله کشی آب شرب سالم دسترسی نداشتند و با تانکر آب رسانی صورت می‌گرفت، بیشتر روستا‌ها هیچگونه جاده آسفالته وجود نداشت و از خیلی امکانات اولیه نیز محروم بودند.
 فرماندار همدان با اشاره به بافت روستایی شهر قهاوند در دهه ۷۰و۸۰و نبود شبکه گاز شهری افزود: با پیگیری‌های انجام شده و خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی از این مشکلات گذر کرده و پیشرفت‌های قابل توجهی را سطح منطقه شاهد هستیم.

 وی اضافه کرد: امروز شهر قهاوند از نظر مبلمان شهری یکی از شهر‌های زیبای استان می‌باشد و ضمن اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ با تراز ملی در سطح منطقه نیاز است با وحدت، همدلی و انسجام مردم و مسئولان شهر با پرهیز از هرگونه حاشیه از این ظرفیت‌های بوجود آمده حمایت، مراقبت و پشتیبانی شود.

در این جلسه موضوعات و مشکلات این بخش توسط مسئولین مطرح شد که فرماندار همدان برای پیگیری موضوعات طرح شده قول مساعد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار