شور نیکوکاری در کازرون

مدیر کمیته امداد امام پاسارگاد گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «اکرام فاطمی، شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی» در 77 پایگاه ثابت و سیار این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ 04 March 2015
علیرضا کنعانی با اشاره به برگزاری هرساله جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی در کشور اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «اکرام فاطمی، شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی» از 13 تا 15 اسفندماه جاری در 77 پایگاه ثابت و سیار این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام پاسارگاد به تقارن جشن نیکوکاری امسال با ایام فاطمیه و فضای معنوی حاکم بر این آیین اشاره کرد و افزود: در جشن نیکوکاری سال گذشته 415 میلیون ریال جمع‌آوری و در راستای رفع نیازهای خانوارها، ایتام و دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان هزینه شد.

وی با اشاره به برگزاری آیین شور نیکوکاری در 13، 14 و 15 اسفندماه جاری در مدارس، سطح شهرها و روستاها و مصلاهای نماز جمعه این شهرستان بیان کرد: چهار پایگاه ثابت در سطح شهرها، 12 پایگاه سیار در پلیس‌راه و جاده‌ها، پنج پایگاه در مساجد، یک پایگاه مرکز نیکوکاری محله بوکانو 55 پایگاه در مدارس این شهرستان در راستای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خدمت خواهند کرد.

کنعانی به همکاری و مشارکت آموزش‌وپرورش، سپاه و مساجد با کمیته امداد امام خمینی در برگزاری آیین شور نیکوکاری در سطح این شهرستان اشاره کرد.

وی در پایان با پیش‌بینی رشد 15 درصدی جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در شور نیکوکاری امسال این شهرستان و با تأکید بر حماسه‌ساز بودن مردم ایران در صحنه‌های مختلف، حضور پرشور مردم خیر و نوع‌دوست، مسئولان و ائمه جماعات این شهرستان در آیین اکرام فاطمی، شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی در راستای فقرزدایی را خواستار شد. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931213000157#sthash.s56QdxGP.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار