مدیرکل امور روستایی استانداری هرمزگان گفت: ترسیم نقشه راه برای توسعه روستایی هرمزگان یکی از الزامات ستادی و مدیریتی است.

تابناک-مدیرکل امور روستایی استانداری هرمزگان گفت: ترسیم نقشه راه برای توسعه روستایی هرمزگان یکی از الزامات ستادی و مدیریتی است.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 19 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان نرگس غلامپور پیش تزطهر سه شنبه در حاشیه اولین جلسه کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری استان هرمزگان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستورالعمل برگزاری کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری در استان ها از سال ۱۳۹۴ ابلاغ شده بود که امروز بالاخره دبیرخانه این کارگروه در استان هرمزگان راه اندازی و اولین جلسه آن برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: هدف اصلی کارگروه تخصصی توسعه روستایی تعیین اولویت های توسعه، نحوه تخصیص اعتبارات روستایی در راستای ارتقا شاخص های معین است.

 

وی گفت: شاخص های فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و به طور ویژه در زمینه اقتصادی به طور مجزا در این کارگروه مورد بررسی قرار داده می شوند تا متناسب با بسته توسعه روستایی و شرایط منطقه ای در راستای ارتقا آنان برنامه ریزی شود.

 

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: اسناد بالا دستی و سیاست گذاری های کلی نظام و دولت در خصوص توسعه روستایی از جمله مواردی است که در کنار در نظر گرفتن شرایط بومی هر منطقه می‌بایست مورد لحاظ قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: رسم نقشه راه به صورت اولویت بندی شده برای توسعه روستایی در استان هرمزگان یکی از ضرورت ها و الزاماتی است که استانداری به دنبال آن است تا بتوانیم در صورت جذب هر گونه اعتبار از مبادی مختلف با تکلیفی مشخص و به اصلاح حساب شده پیش برویم.‌

 

غلامپور یادآور شد: پس از برگزاری جلسات کارشناسی در حوزه شاخص های اعلام شده، خروجی این کارگروه به کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط ابلاغ می‌ شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار