آمار ازدواج در اردکان افزایش یافت

رئیس اداره ثبت احوال اردکان از افزایش آمار ازدواج و کاهش طلاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 05 October 2015

به گزارش تابناک یزد،جمال موتاب افزود: در شش ماهه اول امسال 385 مورد ازدواج و 23 مورد طلاق به ثبت رسید و این در حالیست که در مدت مشابه پارسال 369 مورد ازدواج و 29 مورد طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده بود.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اردکان از ثبت هزار و 47 واقعه ولادت در 6 ماهه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد 562 نوزاد پسر و 485 نوزاد دختر بوده اند.
موتاب با بیان اینکه از لحاظ نسبت جنسی می توان گفت که به ازای هر 100 نوزاد دختر 116 نوزاد پسر متولد شده اند تصریح کرد: در شش ماهه اول سال گذشته نیز 511 نوزاد پسر و 463 نوزاد دختر به دنیا آمده اند.
وی به ثبت 135 مورد وفات نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری 73 مرد و 62 زن فوت کرده اند که نسبت جنسی وفات به ازای فوت هر 100زن 117 مرد بوده است.
موتاب اظهار کرد: در شش ماهه سال گذشته 84 مرد و 66زن در اردکان فوت نموده اند .
این مسوول با اشاره به فراوانی نام ها در شهرستان اردکان گفت: بالاترین فراوانی نام ها در سال جاری در گروه دختران نام فاطمه بوده که این نام شایسته در شناسنامه 69 دختر تازه متولد شده اردکانی ثبت شده است.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اردکان اضافه کرد: پس از آن اسامی زهرا ، زینب ، نازنین زهرا، نرگس ، ریحانه و فاطمه زهرا بیشترین نام دختر را به خود اختصاص داده است.
موتاب گفت: امیرعلی ، محمد ، ابوالفضل ، امیرحسین ، حسین ، علی و علیرضا بیشترین نام را به پسران اردکانی اختصاص داده است.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار