استاندار همدان:

نگاه دولت در بحث تولید کاملا حمایتی است

استاندار همدان در بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: تلاش ما این است که تمامی پرونده‌هایی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح‌ می‌شود به نتیجه برسد و لاینحل نماند.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 20 September 2022

استاندار همدان در بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: تلاش ما این است که تمامی پرونده‌هایی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح‌ می‌شود به نتیجه برسد و لاینحل نماند.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با بیان این مطلب اظهار داشت:  در تمامی جلسات رویکرد ما پیدا کردن راه حل قانونی، منطقی و مناسب برای حل مسایل تولیدکنندگان بوده است.

به گفته وی، ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به منظور رونق فعالیت‌های مرتبط با کار و تولید به چهار واحد صنعتی و اقتصادی این استان پرداخت می‌شود.

استاندار همدان ادامه داد:  این تسهیلات با مصوبه ستاد به چهار واحد در بخش های تولیدی، صنعتی و جهادکشاورزی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است و با ارائه راه حل قانونی و منطقی برای برون رفت از مسایل شرکت‌های تولیدی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش بی بدیلی دارد، اذعان داشت:  بررسی مسایل و مشکلات چهار طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی از دیگر مباحث این جلسه بود که با بررسی کارشناسی و تصمیمات موثر، گره از مشکلات این واحدها نیز باز شد.

وی گفت: توسعه فعالیت شرکت تولیدی لوازم التحریر تا سه برابر محل فعلی در راستای رونق تولید و اشتغال مصوب و همچنین مشکل بانکی شرکت تولیدی الیاف از مواد بازیافتی حل شد و به چرخه تولید بازگشت.

قاسمی فرزاد بیان کرد: دستورات مقتضی برای استقرار شرکت مواد شوینده مطرح استان داده و با ادامه فعالیت در مکان فعلی موافقت شد.

وی با اشاره به اینکه واحد تولیدی مرغ اجداد که یکی از سه واحد تولیدی بزرگ کشور در این این حوزه است، گفت: در خصوص گازرسانی با معارضانی مواجه بود که با دستورات لازم و سوخت جایگزین مشکلات این واحد تولیدی نیز رفع شد.

وی گفت: نقش تولید در رشد اقتصادی و توسعه کشور بی نظیر است و نگاه دولت به تولید کاملا حنایتی است.

استاندار همدان خاطر نشان کرد:  کمک به صنایع و رفع مسایل و مشکلات و موانع پیش روی آنها در حال حاضر مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور به شمار می‌رود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار