پلیس راه استان قم، فرشته نجات مادر و دختر تهرانی

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم از کمک رسانی گشت پلیس راهور استان به مادر و دختر تهرانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 22 October 2022

به گزارش تابناک قم، سرهنگ صمد کلاگر اظهار کرد: خانم اعتمادی که اهل تهران و دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است، به همراه خواهر و دخترش با خودروی شخصی خودش در حال بازگشت از قم به تهران بود که خودرو وی در ۳۰ کیلومتری قم دچار نقص فنی شده و از کار می افتد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: بنابر گزارش نامبرده، دمای هوا به شدت گرم بوده و رانندگان عبوری نیز از توقف و کمک به نامبردگان امتناع کرده اند که در همین حین گشت پلیس راه استان قم به کمک وی شتافته و فرشته نجات آن ها شد.

کلاگر افزود: ماموران گشت پلیس راه استان قم ، خودروی موصوف را به تعمیرگاه منتقل و به تعمیرکار سفارش می کند که در اسرع وقت خودرو را تعمیر و تحویل دهد و تا پایان این فرآیند بارها طی تماس تلفنی امور را پیگیری می کند، در نهایت خودرو تعمیر و مسافران به شهر خود عزیمت می کنند.

او عنوان کرد: ماموران پلیس راه ،شبانه روز با از خودگذشتگی ها و ایثار در معابر برون شهری، بدون هیچ گونه چشمداشتی خود را وقف آرامش و امنیت مردم کرده اند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم با اعلام اینکه هدف و وظيفه پليس راه، خدمتگزاری  به مردم برای تحقق سلامت و کاهش حوادث و سوانح جاده ای است، از عملکرد این مامور وظیفه شناس قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار