اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی پلیس قم

طرح اقتدار امنیت اجتماعی پلیس قم، با هدف مبارزه با سرقت، مواد مخدر و کالای قاچاق در حال اجراست.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹ 21 February 2023

به گزارش تابناک قم، فرماندهی نیروی انتظامی استان در بازدید از نمایشگاه طرح اقتدار و امنیت اجتماعی پلیس گفت:با توجه به نزدیکی به پایان سال و ایجاد امنیت در سطح جامعه، نیروی انتظامی در سه بخش مبارزه با قاچاق، مبارزه با سرقت، مبارزه با مواد مخدر و دستگیری متهمین وارد عمل شد که در این طرح ۲۲۷ متهم دستگیر شدند.

سردار میرفیضی افزود: در طرح مبارزه باسرقت، ۴۵ فقره سارق منزل مسکونی را دستگیر و ۷۷ مورد سرقت خودرو و موتور کشف ودر بخش مبارزه با قاچاق هم ۱۶ قاچاقچی کالا دستگیر و نزدیک به ۷ میلیارد تومان کالای قاچاق هم کشف شده است.

سردارمیر فیضی ادامه داد: پلیس توانست در طرح اقتدار اجتماعی ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی را کشف و ۴۲ خرده‌فروش و سه قاچاقچی را دستگیر کند.

حجت الاسلام و المسلمین قریب دادستان استان قم در بازدید از نمایشگاه طرح اقتدار اجتماعی گفت:شعب ویژه در مجموعه دادسرا، محاکم کیفری و تجدیدنظر تعیین شده که اگر اندک افرادی بخواهند مرتکب چنین جرایمی شوند قطعاً در مرحله دادسرا و قرار‌های تامین سنگین، منتهی با بازداشت و مجازات های، سنگین مواجه خواهد شدو در مرحله اجرا از تسهیلات و تخفیفات قانونی محروم خواهند بود.

طرح امنیت اجتماعی پلیس قم تا پایان سال در سطح استان اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار