۳۱ دستگاه ماینر در علی‌آبادکتول کشف شد

جانشین انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول گفت: براساس گزارشات واصله ماموران انتظامی شهرستان علی آبادکتول موفق به کشف ۳۱ دستگاه ماینر شدند که ارزش ریالی این دستگاه‌های مکشوفه بیش از 4 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 03 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدعلی نصرتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین در یک دامداری و یکی از مرغداری‌های حاشیه شهر فاضل‌آباد، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان علی آباد کتول برای بررسی موضوع به محل‌های مربوطه اعزام شدند.

وی تصریح‌کرد: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضایی و طی دو عملیات پلیسی جداگانه در بازرسی از محل‌های مورد نظر، در مجموع ۳۱ دستگاه ماینر قاچاق راکشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول خاطرنشان‌کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد:برابر اعلام کارشناسان ارزش ماینر‌های کشف شده به مقدار ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نصرتی گفت: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و به خصوص امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار