محرم و اتحاد اسلامی

در این روزها که قلیان احساسات و عواطف مردم مسلمان ایران و دیگر کشورها از مرگ هزاران مسلمان در سرزمین وحی به درد آمده است باید به یاد آوریم که حساب این حکومت از برادران مسلمان در مذاهب اسلامی جدا است.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 16 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، همزمان با آغاز ماه محرم و برپا شدن عزای سالار شهیدان برخی از مداحان ناآگاه که از اقدامات رژیم صعودی در فاجعه اخیر منا دلگیر هستند برخی عبارات را در مداحی خود استفاده می کنند که مورد تائید علما و نظام اسلامی نیست.
هرچند نمی توان از جنایت رژیم صعودی در این رویداد تلخ به آسانی گذر کرد اما نباید این مساله به دلیلی به بی احترامی به مقدسات دیگر مذاهب اسلامی بدل شود.
در این روزها که قلیان احساسات و عواطف مردم مسلمان ایران و دیگر کشورها از مرگ هزاران مسلمان در سرزمین وحی به درد آمده است باید به یاد آوریم که حساب این حکومت از برادران مسلمان جدا است و بسیاری از کشته شدگان این فاجعه از اهل سنت نیز بوده اند.
حال که به برکت جمهوری اسلامی همه ادیان الهی و مذاهب اسلامی با صلح، صمیمیت و اتحاد در کنار یکدیگر زندگی می کنند و یکی از نقاط قوت مردم ایران نیز همین اتحاد و برادری به شمار می رود، شایسته است مانند همیشه از به کار بردن عبارتی ناخوشایندی که مغایر با اتحاد ملی است پرهیز کنیم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار