پادگان‌های آموزشی اصلاندوز و مشگین شهر جانی دوباره گرفتند

مراکز آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز و نیروی انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر با حمایت‌های قانونی دیوان محاسبات استان اردبیل احیا و جانی دوباره گرفتند.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸ 07 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، فرماندهان مراکز آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز و نیروی انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر، ۱۸ اردیبهشت با حضور جداگانه در دیوان محاسبات و دیدار با مدیرکل این نهاد نظارتی در استان اردبیل، ضمن قدردانی از حمایت‌های قانونی دیوان اظهار کردند: مشاوره‌ها و حمایت‌های قانونی دیوان محاسبات استان اردبیل در جهت کمک به بازسازی و تجهیز این پادگان‌های آموزشی جانی دوباره به آن‌ها بخشید.

علیرغم حضور و بازدید مکرر برخی مسئولان استانی از این مراکز آموزش نظامی، برای حل مشکلات، نتیجه‌ای حاصل نشده بود، ولی با بازدید و ورود دیوان محاسبات با ارائه مشاوره راهکار‌های قانونی و استفاده از ظرفیت جز (۵) بند ک تبصره (۱) قانون بودجه، تعمیر و آسفالت ریزی محوطه پادگان پس از سال‌ها انجام شد.

عقیل شکری مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل، اظهار کرد: دیوان محاسبات همواره نظارت مسئولانه را مد نظر داشته و ارائه مشاوره قانونی در مسیر رسیدن به اهداف و برنامه‌های دستگاه‌ها جزو اولویت‌های کاری ما است.

وی افزود: ما به دنبال ایجاد شفافیت و انضباط مالی بوده و در این مسیر راهگشایی و رفع موانع توسعه استان را سرلوحه برنامه‌ها قرار داده‌ایم.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل با تاکید بر اینکه با ترک فعل‌ها، متخلفین و چپاول گران بیت المال برخورد خواهیم کرد، تصریح کرد: از مدیرانی که دلسوزانه در جهت خدمت رسانی به مردم فعال باشند، حمایت قانونی خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار