کد خبر: ۱۱۶۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ 20 May 2024

تابناک خوزستان:مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

به فرمایش حاج قاسم، کسی که همچون شهید زندگی نکند به مقام شهادت نمی رسد؛ شهید رئیسی،رئیس جمهوری بود که در عرصه سیاست،اخلاق و مدیریت همچون شهدا زندگی کرد و در این راه نیز شهید شد.حضرت آیت‌الله رئیسی شبانه روز برای حل مشکلات مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کرد و در این راه نیز به درجه رفیع شهادت رسید.
نگرانی مردم شهید پرور ایران از ابتدای این حادثه تلخ بیانگر این بود که نگاه آنها به ایشان، فراتر از یک مقام سیاسی و اجرایی عالی در کشور بوده است.
غمی از جنس غم شهادت حاج قاسم بر دل ملت ایران اعم از کودک، جوان و پیر نشسته است.

بعد از رؤسای قوایی همچون شهید بهشتی، شهید رجایی و دوره ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایران رئیس جمهوری همچون آیت الله رئیسی نداشته است.

افتخار شهید آیت‌الله رئیسی این بود که با در دست گرفتن آرمان های انقلاب، به مردم خدمت کند و فضایی دوقطبی ایجاد نکند و در بد اخلاقی ها چه در دوران ریاست قوه قضاییه و مجریه نیز وارد نشد.

به دلیل نوع نگاهی که برخی داشتند، رؤسای جمهور در موضع گیری های خود به هر دلیلی فضایی دوقطبی ایجاد می کردند اما آیت‌الله رئیسی این کار را انجام نداد و در بسیار از مواقع، مظلوم واقع شد همچنین ایشان تلاش کردند که خادم واقعی مردم و اجرا کننده فرامین مقام معظم رهبری باشند.

همچنین شهادت دکتر عبداللهیان وزیر امور خارجه،آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز،دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه بر این حزنُ و اندوه افزود، که جا دارد به مردم شریف، غیور و قهرمانِ ایران اسلامی ، خانواده محترم سوگواران و عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می‌کنیم.

مجتبی یوسفی
نماینده مردم شریف اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار