شناسایی ۷۰۰ نقطه پرخطر جدید در سواحل دریای مازندران

از روز یکشنبه سیزدهم خرداد ماه پایش شناسایی نقاط پرخطر جدید در سواحل دریای خزر در مازندران انجام می شود و پیش بینی می شود این مناطق به ۷۰۰ نقطه افزایش یابد
کد خبر: ۱۱۶۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ 31 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران روز گذشته در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:

با توجه به فرارسیدن فصل گرما و آغاز فعالیت آبی، طرح ساماندهی سواحل دریای خزر از امروز دهم خرداد ماه در مازندران آغاز شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات ناجیان غریق در تابستان امسال گفت که این تعداد ناجی غریق در نقاط حادثه خیز تعیین شده در سواحل دریای مازندران به صورت کشیک صبح و عصر حضور دارند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران تصریح کرد: این تعداد ناجیان غریق که به صورت داوطلبانه پای کار آمده اند در نقاط حادثه خیز سواحل دریای خزر در محدوده استان مازندران حضور دارد تا ضمن هشدار به افراد برای پرهیز از شنا در مناطق ممنوعه به غریق های احتمالی نیز کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۵۰ نقطه حادثه خیز در سواحل دریا در مازندران شناسایی شده است، ‌ ادامه داد: براساس تصمیمات فعلی این تعداد ناجیان غریق تا پایان شهریورماه در سواحل دریا حضور دارند و خدماتدهی لازم به مسافران تابستانی و دیگر افراد را ارائه می کنند.

کریمیان گفت: از روز یکشنبه سیزدهم خرداد ماه پایش شناسایی نقاط پرخطر جدید در سواحل دریای خزر در مازندران انجام می شود و پیش بینی می شود این مناطق به ۷۰۰ نقطه افزایش یابد.

وی اظهار داشت:‌با توجه به پیش بینی افزایش نقاط پرخطر تعداد نیروهای نجات غریق مستقر در سواحل دریا به هزار و ۴۰۰ نفر افزایش خواهد یافت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار