در استان البرز برگزار شد

همایشی به نام مصرف‌ کننده، به کام تولیدکننده

خوشبختانه استقبال خوبی از سوی سرمایه گذاران در بخش تولید استان وجود دارد که با سوق دادن آن‌ها به سمت صنایع مورد نیاز ملی و استانی در آینده نزدیک شاهد ارتقاء خوبی در این بخش در سطح استان خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 08 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: دومین همایش استانی اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در استان البرز در حالی برگزار شد که در پایان از 30 واحد نمونه تولیدی و خدماتی استان تقدیر به عمل آمد.
در این همایش شریف حمیدوند رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان البرز اظهار داشت: 30 واحد منتخب همه صلاحیت‌های لازم را از جمله پروانه بهره‌برداری، مجوز بهداشتی، پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران، داشتن حداقل دو سال حسن سابقه در حوزه نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات، انطباق محصولات با ضوابط معاونت غذا و دارو و... داشته و جهت دریافت این گواهینامه شرایط لازم را احراز نموده‌اند.
وی افزود: در ترویج مصرف کالای داخلی که همواره مورد تاکید بوده، خود تولیدکنندگان نیز با ارتقای سطح کیفی کالاهای مورد عرضه نقش بی بدیلی را ایفا می‌کنند.
حمیدوند تاکید کرد: در راستای ایفاد حقوق مصرف کنندگان باید جایگاه و نوع نگاه به نقش انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان مورد بازبینی قرار گیرد.
همچنین در همایش فوق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تعامل دو سویه بین بخش خصوصی و دولتی را برای کاهش هزینه‌های تولید و رعایت حقوق مصرف کنندگان، ضروری دانست.
ایرج موفق اظهار داشت: انسجام بخش خصوصی در قالب تشکل‌های قانونی، فرصت مطالبه‌گری و پیگیری حقوق مصرف کنندگان را به دنبال دارد. 
وی جایگاه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن را برای تحقق این امر ویژه ارزیابی کرد و گفت: بخش خصوصی در بسیاری از تصمیم‌های کلان ملی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.
موفق در ادامه با اشاره به برخی آمار صنفی و صنعتی استان البرز افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی سرمایه گذاران در بخش تولید استان وجود دارد که با سوق دادن آن‌ها به سمت صنایع مورد نیاز ملی و استانی در آینده نزدیک شاهد ارتقاء خوبی در این بخش در سطح استان خواهیم بود.
همایش فوق در حالی برگزار شد که کمتر از حقوق مصرف‌کنندگان، راهکارهای ارتقاء کیفیت محصولات با هدف افزایش رضایت‌مندی مردم و چگونگی حقوق مصرف کنندگان سخنی به میان آمد و در نهایت نیز از تولیدکنندگان تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار