جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان می‌شود

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه گفت: خونخواهی این شهید بزرگوار انجام می‌شود و رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ 08 August 2024

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری» به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طیبی‌فر روز چهارشنبه در آیین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه افزود: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در دنیا انجام می‌دهد به خصوص علیه ملت غزه و نیز در کشور ما و به شهادت رساندن مهمان عزیزی که برای مراسم تحلیف رییس‌جمهوری تشریف آورده بود، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب خونخواهی انجام خواهد شد و به فضل خدا رژیم صهیونیستی از کرده خود پشیمان می‌شود.

به گفته وی، امروز اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا برای همه کسانی که معنای اقتدار را متوجه هستند روشن و شفاف است.

وی افزود: امروز نیرو‌های توانمند و قدرتی بازدارنده داریم و آن جایی که دشمن دست درازی به کشور اسلامی کند به طور قطع دست دشمن را قطع خواهیم کرد.

طیبی‌فر با اشاره به اینکه رهبری و هدایت کشور به دست فرماندهی دارای بینش بالا، دیده‌بان بسیار دقیق، دشمن‌شناس، هدایتگر و راهنما برای ملت عزیز ایران است گفت: آماده‌سازی فکری، عقیدتی، سیاسی و بینشی برای همه پاسداران و بسیجیان و کمک به فرماندهی با تربیت نیرو‌های مخلص و دارای عقیده راسخ و بینش سیاسی بالا، از وظایف جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه است.

در این آیین حجت‌الاسلام محمدی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) استان معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار