باید تناسبی بین جرم و مجازات برقرار باشد

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: قطعاً باید تناسبی بین جرم و مجازات برقرار باشد چرا که اگر تناسبی بین جرم و مجازات نباشد جرایم افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷ 18 September 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار قاسم رضایی در حاشیه سفر به خراسان شمالی در پاسخ به سوال برخی از خبرنگاران محلی گفت: پلیس خود را خادم مردم می‌داند اما تضعیف پلیس تقویت مجرم است. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند تضعیف پلیس تقویت مجرم است افزود: متاسفانه در برخی از موارد شاهد تعرض و تعدی مجرم به همکاران خدوم انتظامی است لذا دستگاه متولی باید به این موضوع توجه داشته باشند که تضعیف پلیس تقویت مجرم است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه با بیان اینکه افزایش اخیر جریمه‌های راهنمایی رانندگی تاثیرگذار بوده است، تصریح کرد: افزایش اخیر جریمه‌های راهنمایی و رانندگی هرچند تاثیرگذار بوده اما تاثیر کمی بر کاهش تخلفات رانندگی داشته است لذا در این حوزه نیاز به کمک رسانه‌ها داریم.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً باید تناسبی بین جرم و مجازات برقرار باشد چرا که اگر تناسبی بین جرم و مجازات نباشد جرایم افزایش پیدا می‌کند.

سردار قاسم رضایی در پایان اضافه کرد: هرچند پلیس با دولت و مجلس ارتباطات خوبی در حوزه برقراری تناسب جرم و مجازات برقرار کرده اما انتظار می‌رود جلس شورای اسلامی و سایر دستگاه متولی این مهم را با قید فوریت از طریق لایه‌های مربوطه بررسی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار