نماینده مردم آستارا در گفت‌وگو با تابناک:

پاسخ به شهادت شهیدان هنیه و سیدحسن نصرالله در زمان مناسب و با فرمان رهبری خواهد بود

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه اقدام و تصمیم درباره جهاد و مقابله با دشمن، تنها با نظر و فرمان مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۵ 04 October 2024

ولی داداشی در مصاحبه با خبرنگار " تابناک گیلان " در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه، شهادت سیدحسن نصرالله و یاران باوفایش در بیروت، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هرگز این جنایت را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرمان رهبری برای ما حکم جهاد دارد و ما همواره پیرو دستورات ولی فقیه خواهیم بود. تاکید کرد: تصمیم درباره زمان و نحوه پاسخگویی، تنها با نظر مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای " مدظله‌العالی "، خواهد بود."

 

داداشی با اشاره به بحث‌های مختلف در مورد حمله فوری یا عدم حمله به دشمن، تصریح کرد: برخی نظرات متفاوتی دارند، اما اصل و مبنای تصمیمات ما، نظر رهبری است، زیرا طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی بند ۵ ، اعلام جنگ، صلح و بسیج نیروها از اختیارات تام ولی فقیه است و ما موظف به پیروی از ایشان هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری " مدظله‌العالی " همواره بر لزوم ایستادگی در برابر اسرائیل و کمک به ملت فلسطین تأکید کرده‌اند، به اهمیت ادامه کمک‌های جمهوری اسلامی به مقاومت فلسطین اشاره کرد و افزود: این حمایت‌ها به جبهه مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و در این مسیر هیچ تردیدی وجود ندارد.

 

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع صریح رهبر معظم انقلاب درباره سلاح‌های کشتار جمعی، به ویژه بمب هسته‌ای، گفت: مقام معظم رهبری بارها اعلام فرمودند که تولید و استفاده از بمب هسته‌ای حرام است.

 

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اگرچه به تقویت توان بازدارندگی خود نیاز دارد، اما هرگز به دنبال استفاده از این نوع سلاح‌ها که جنایت علیه بشریت محسوب می‌شوند، نخواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در چارچوب اصول شرعی و اخلاقی خود عمل خواهد کرد و خط قرمزهای تعیین شده توسط رهبری محترم را هرگز نادیده نخواهد گرفت.

 

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هرگونه اقدام و تصمیم درباره جهاد و مقابله با دشمن، تنها با نظر و فرمان مقام معظم رهبری صورت خواهد گرفت، گفت: ایران از اصول شرعی خود، از جمله حرام بودن استفاده از بمب هسته‌ای، عبور نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار