به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم خسروی درباره عملکرد سامانه 137 در یک ماه گذشته گفت: در ماه گذشته همشهریان تماسهای زیادی با این سامانه داشتند که هر یک موضوعی را مطرح کردند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان شدند.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم با بیان اینکه 11 هزار و 477 پیام در ماه گذشته با این سامانه برقرار شده است، خاطرنشان کرد: در ماه گذشته سد معبر دستفروشان خودرویی بیشترین پیام را به خود اختصاص داد و شهروندان هزار و 197 مورد سد معبر خودرویی را گزارش کردند.
وی از برقراری 617 مورد تماس درباره نظافت معابر خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر این 181 تماس در مورد ساخت و ساز غیر مجاز صورت گرفته بود که شهروندان از طریق سامانه 137 آن را به مسئولان گزارش کردند.
خسروی با بیان دیگر موارد گزارش شده توسط شهروندان یادآور شد: همچنین 391 مورد درخواست جمعآوری زباله و 571 مورد رفع آبگرفتگی گزارش شد.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم تصریح کرد: همچنین 223 پیام با موضوع جمعآوری خاک و نخالههای ساختمانی دریافت شد و در زمینه آسفالت و لکهگیری نیز 217 تماس با سامانه برقرار شد.
خسروی گفت: این سامانه توسط اپراتور صدای شهروندان را ضبط کرده و به دستگاههای مربوطه اطلاع میدهد و اگر پیامی فوری باشد همان موقع ارجاع و پاسخ داده میشود و برای دیگر تماسها ضمن اخذ تاییدیه حداقل 24 ساعت پس از پیگیری نتیجه اقدامات را به شهروندان گزارش میدهیم.
وی اضافه کرد: سامانه 137 پل ارتباطی مردم با شهرداری است و راهنماییهای لازم در خصوص درخواستهای شهروندان انجام میشود.