مراسم چهلم شهید مدافع حرم در اهواز برگزار می شود

در شب اربعین حضرت امام حسین (ع)، چهلم شهید محمد ظهیری از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 01 December 2015

مهدی ظهیری برادر این شهید اظهار کرد: مراسم چهلمین روز شهادت شهید محمد ظهیری از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان لشکری و کشوری در شب اربعین در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین مراسم فردا از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مسجد بقعه متبرکه حضرت علی ابن مهزیار اهوازی برگزار و بعد از آن در کنار مزار مطهرش یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌داریم.

برادر شهید محمد ظهیری بیان کرد: همچنین دومین مراسم بزرگداشت این شهید در همان روز از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در مسجد انقلاب مهدی (عج) اهواز واقع در منطقه منبع آب جنب مدرسه مجاهدین برگزار می‌شود و مردم خوزستان با حضور در این آیین به مقام شهدای مدافع حرم ادای احترام می‌کنند.

ظهیری در ادامه به معرفی برادر شهید خود پرداخت و گفت: شهید محمد ظهیری در دهمین روز از بهمن‌ماه سال ۶۸ به‌عنوان سومین فرزند در خانواده ما به دنیا آمد و در روز جمعه اول آبان ماه سال ۹۴ مصادف با تاسوعای حسینی سال ۱۴۳۷ هجری قمری در دفاع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار