فرار پرسپولیس از چنگ گسترش فولاد

به گزارش تابناک تبریز،هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز دوشنبه با برگزاری دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی به پایان رسید که این بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی همراه شد. جری بنگتسون در دقیقه ۳۴ گل برتری تیم سرخپوش تهرانی را به ثمر رساند.
کد خبر: ۱۴۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 14 December 2015
به گزارش تابناک تبریز،تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر گسترش فولاد به رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد.  سرخپوشان در روزی که با گل دقیقه ۴۵ بنگستون از مهمان تبریزی پیش افتادند نشانی از تیم هجومی همیشگی نداشتند و بیش از ۶۰ دقیقه از جان مایه گذاشتند تا از تک گل سه امتیازی خود محافظت کنند و به وضع خود در جدول سر و سامان بدهند.

پرسپولیس با این برد ۲۲ امتیازی امتیازی و با سه رده صعود و عبور از تراکتور، گسترش فولاد و سپاهان در رده ششم جدول قرار گرفت. گسترش فولاد هم با همان ۱۹  امتیاز به رتبه هشتم سقوط کرد.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، رامین رضاییان، محمد انصاری، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و جری ریکاردو بنگستون

ترکیب گسترش فولاد: گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، شهرام گودرزی، محمد امین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی و امیر کریمی

تیم داوری: تورج حق وردی – بابک داوری – سعید قاسمی – محمد ملکی – ناظر : مسعود عنایت

کارت زرد: جری بنگستون از پرسپولیس و داریوش شجاعیان از گسترش فولاد/90


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار